۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
قیمت یخچال قصابی در اسفند ماه ۱۴۰۱ مشخص شد + تصاویر

قیمت یخچال قصابی در اسفند ماه ۱۴۰۱ مشخص شد + تصاویر

یکی از مهم ترین تجهیزات هر قصابی و سوپرگوشت پروتئینی یخچال قصابی می باشد.این محصول با سایر یخچال ها مانند یخچال لبنیاتی و یخچال سوپرمارکت تفاوت زیاد و عملکرد کاملا متفاوتی دارد.

قیمت (تومان)

نام محصول

۳۸,۰۰۰,۰۰۰

یخچال قصابی دو درب ۵/۱ متری

۴۴,۰۰۰,۰۰۰

یخچال قصابی دو درب ۲ متری

۱۲,۰۰۰,۰۰۰

یخچال قصابی تک درب

یکی از مهم ترین تجهیزات هر قصابی و سوپرگوشت پروتئینی یخچال قصابی می باشد.این محصول با سایر یخچال ها مانند یخچال لبنیاتی و یخچال سوپرمارکت تفاوت زیاد و عملکرد کاملا متفاوتی دارد.جنس بدنه ی یخچال گوشت از استنلس استیل است تا در برابر زنگ زدگی ها و پوسیدگی ها بسیار مقاوم باشد.یخچال قصابی استیل دارای شیشه های سکوریت نشکن و دوجداره با مقاومت بسیار بالا می باشد.این یخچال ایستاده دارنده ی نورپردازی LED که باعث جلوه محصولات داخل یخچال مانند گوشت، مرغ و.... در قصابی، سوپرگوشت و پروتئینی شما میشود.عایق بندی این یخچال مرغ و گوشت از نوع تزریق فوم پلی یورتان است که در برابر ورود هوای گرم به داخل یخچال غیر قابل نفوذ است. این یخچال ایستاده از قدرت موتور فوق العاده ای برخورد دار می باشد که جهت استفاده در هر مکانی با هر مقدار فضایی کاملا مناسب می باشد.

انواع یخچال قصابی

  1. یخچال یک و نیم متری

این محصول دارای طبقه و آویز لاشه بوده و در قسمت پایینی دستگاه انباری تعبیه شده است در داخل یخچال ایستاده قصابی نور پردازی ال ای دی کار شده است که تمام محصولات به زیبایی تمام در معرض دید قرار گیرند.صنایع برودتی زئوس یخچال قصابی یک و نیم متری را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید و به فروش می رساند. جنس بدنه بیرونی و داخلی این یخچال صنعتی تمام استیل ضد زنگ و ضد خش می باشد که همین موضوع باعث شده گوشت ها کاملا سالم بمانند و فاسد نشوند.

 یخچال یک و نیم متری

  1. یخچال دو متری

بدنه ی این یخچال قصابی از مرغوب ترین استیل (۳۰۴) تولید شده است؛ از این رو این محصول در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم است و شما برای حفظ بهداشت گوشت می توانید به راحتی داخل یخچال را شست و شو دهید.یخچال قصابی ۲ متری در مدل های یخچال قصابی انباری دار، یخچال قصابی ویترینی تمام شیشه، یخچال قصابی لاشه خور و یخچال قصابی دو طرف نما در بازار با تنوع بالایی به فروش میرسد.این یخچال یک طرف نما باعث می شود تا گوشت در جای خشک و خنک دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

  1. یخچال دو طرف نما

یخچال پروتئینی در دو مدل یخچال قصابی یک طرف نما و یخچال قصابی دو طرف نما عرضه می گردد. یخچال قصابی دو طرف نما تمام استیل با داشتن یک ردیف اویز لاشه و دو سوم طبقه، همچنین این یخچال ایستاده هم برای چیدمان انواع گوشت مناسب است و هم برای اویزان کردن لاشه و به نمایش گذاشتن آن استفاده میشود. یخچال قصابی دو طرف نما برای این که بتواند از فاسد شدن تیکه های گوشت که در داخل یخچال گوشت قرار داده اید جلوگیری کند، باید برای تولید آن از قوی ترین موتورها استفاده شود، تا بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن دمای داخل اتاقک یخچال را پایین بیاورد، و از فاسد شدن گوشت های داخل یخچال جلوگیری کند.

یخچال دو طرف نما

ویژگی های یخچال صنعتی قصابی

  1. موتورهای به کار رفته شده از نوع تایلندی، فرانسه، اسپانیا یا دانفوس آلمان

  2. درب های آن کشویی بوده که در هنگام باز شدن فضای زیادی را اشغال نمی کند

  3. شیشه های یخچال در برابر ضربه های احتمالی بسیار مقاوم و مستحکم می باشد

  4. عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان

  5. شیشه های سکوریت نشکن

  6. جنس بدنه آن از استیل ضد خش و ضد زنگ است

  7. به گونه ای طراحی می شوند، که با دارا بودن قلاب داخل یخچال تیکه های بزرگ گوشت به صورت ایستاده در آن آویزان کرد

  8. معمولاً در ابعاد ۵/۱ و ۲ متری و هم دو طرف نما و هم یک طرفه پشت بسته ساخته می شوند

یخچال قصابی ایستاده

یخچال قصابی ایستاده

یخچال قصابی ایستاده

صنایع برودتی زئوس تولید کننده بهترین نوع یخچال قصابی می باشد.همچنین مجموعه ما این یخچال صنعتی را به صورت سفارشی و طبق سلیقه شما متقاضیان گرامی تولید، و به فروش میرساند.لازم به ذکر است که با توجه به سلیقه مشتری می توانیم لوگوی مد نظر، نام فروشگاه و حتی اسم برند آن ها را به صورت CNC روی آن ها درج کنیم.یخچال قصابی ویترینی در انواع تک درب، دو درب و سه درب قابل طراحی و ساخت هستند.

قیمت یخچال قصابی

عوامل تاثیر گذار بسیاری برای محاسبه قیمت یخچال قصابی وجود دارد مانند نوع موتور، تعداد درب ها، جنس شیشه ها، ابعاد یخچال نمایشگر و ... که باعث میشوند قیمت یخچال قصابی متغیر باشد.این یخچال ایستاده باید دارای دمایی باشد که گوشت را در مدت زمان معینی تازه نگه داشته و مانع از فاسد شدن آن شود.جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد راهنمای خرید یخچال قصابی و ثبت سفارش با کارشناسان فروش مجموعه زئوس تماس حاصل فرمایید.

قیمت یخچال قصابی

  • کارشناس فروش ۰۹۱۲۸۰۷۹۵۶۱

  • کارشناس فروش ۰۹۱۲۸۶۹۴۱۵۷

یخچال قصابی در سه نوع یخچال ویترینی قصابی، یخچال قصابی جزیره و یخچال قصابی ایستاده تولید میشود که در ادامه مطلب به ویژگی آنها میپردازیم.

یخچال جزیره قصابی نوعی یخچال ویترینی می باشد که به صورت خوابیده طراحی شده این یخچال دارای بدنه استیل می باشد.ویترین این یخچال از نوع شیشه خم برای حفاظت گوشت می باشد همچنین در قسمت زیرین این یخچال یک انبار برای نگهداری گوشت قرار داده شده است.قسمت انبار این یخچال صنعتی قصابی قابلیت نگهداری تکه های بزرگ گوشت مورد استفاده قرار می گیرد.این یخچال صنعتی با توجه به نیاز مشتری در انواع مختلف شیشه تخت، شیشه خم طراحی و ساخته می شوند.

ویترین قصابی برای فروشگاه های پروتئینی و قصابی ها مناسب می باشد که به جهت نگهداری گوشت به صورت تازه بدون فریز شدن و یخ زدگی از آن استفاده میشود.ویترین قصابی به صورت سه درب، تمام شیشه سکوریت و دارای آویز لاشه می باشد. از این محصول می توانید در سوپرمارکت ها، فروشگاه، و پروتئینی ها استفاده کنید.همچنین این یخچال در متراژ ۵/۱ متری و ۲ متری طراحی و تولید میشود.

ویژگی های ویترین قصابی:

  • دارای نمای ویترینی

  • موتور کم صدا

  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش

  • قیمت مناسب

  • دارای روشنایی ال ای دی

ویترین قصابی

انواع یخچال قصابی

  • یخچال قصابی ایستاده استیل

  • یخچال قصابی نما تمام شیشه

  • یخچال قصابی لاشه خور

  • یخچال قصابی دارای انباری

  • یخچال قصابی خوابیده

یخچال قصابی خوابیده

یخچال ایستاده قصابی از جمله یخچال هایی هستند، که دارای موتورهای قوی بوده تا بتوانند با کاهش دادن سریع دمای داخل یخچال از فساد شدن گوشت داخل آن جلو گیری کنند.برای راحت شدن جا به جایی و حمل و نقل یخچال های قصابی در قسمت پایین بدنه ی آن ها چرخ هایی قرار داده شده است، که به راحتی بتوانیم یخچال ها را جا به جا کنیم. یخچال گوشت قصابی که خود نوعی از یخچال ایستاده محسوب میشود، علاوه بر سرمایش بالا با کمپرسور قدرتمندی که دارد زیبایی و جلوه خاصی نیز به فروشگاه و فضای مورد نظر شما می دهد..

  • یخچال قصابی تک درب

  • یخچال قصابی دو درب

  • یخچال قصابی سه درب

یخچال قصابی سه درب

یخچال گوشت به صورت ایستاده طراحی شده که محصولات موجود در آن ها را زیر دمای اتاق و بالاتر از نقطه انجماد آب نگهداری کنند. طراحی این نوع دستگاه ها به گونه ای است که علاوه بر زیبایی ظاهری نقش به سزایی در نگهداری بهتر و با کیفیت تر محصول داخل یخچال دارد. درب های این یخچال‌ را هم می‌توان به صورت کشویی و یا به صورت لولایی تولید کرد که معمولاً استفاده کردن از درب لولایی راحت تر است اما درب کشویی فضای محدودی را هنگام باز شدن اشغال می‌کند. به دلیل سرمایش بالا و کمپرسور قدرتمندی که در این یخچال فروشگاهی قرار داده شده است باعث می شود که فروشگاه های شما نما و ظاهر زیبایی داشته باشند. در بعضی از یخچال های قصابی لاشه آویز نصب شده است، تا بتوانیم تکه‌ های بزرگ گوشت به صورت ایستاده در داخل یخچال نگهداری کنیم.

یخچال گوشت

کد خبر: ۲۰۶٬۵۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha