۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
سفر رئیس جمهور به چین ثمرات خوبی برای مردم دارد
نماینده مردم تهران در مجلس:

سفر رئیس جمهور به چین ثمرات خوبی برای مردم دارد

کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس سفر رئیسی به چین را دارای محاسنی دانست و خنثی سازی تحریم و همکاری با دومین کشور اقتصادی دنیا را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش بازار، محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن مصاحبه با برنامه رویداد رادیو گفت وگو با اشاره به این که راهپیمایی کنندگان در ۲۲ بهمن نشان دادند پشتیبان جمهوری اسلامی هستند، تاکید کرد: مسئولان هم باید در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم گامی بلند بردارند.

کوثری در همین رابطه سفر رئیسی به چین را اثر گذار خواند و افزود: وزرایی همراه رئیسی رفته‌اند که باید ثمرات خوبی برای مردم داشته باشد و موجب شوند از بسیاری مسائل آگاهی بیشتری داشته باشیم.

این نماینده مجلس در بخشی دیگر از مصاحبه با رادیو گفت‌وگو، تاکید کرد که سیاست استکبار جهانی و اعراب مرتجع ناظر بر کند کردن مسیر پیشرفت ایران است ولی مسئولان باید برنامه ریزی‌هایی داشته باشند که منجر به عصبانیت استکبار و صهیونیست‌ها می‌شود.

کوثری ادامه داد: سفر رئیسی به چین با هماهنگی با رهبری، موجب عصبانیت استکبار جهانی و صهیونیست‌ها شده است و آن‌ها ناراحت از قراردادهای بلند مدت می‌باشند. از این رو باید چنین رویه‌ای را سرعت ببخشیم تا به نتیجه برسیم.

وی با ییان این که غرب به ناحق ما را تحریم کرد ولی جمهوری اسلامی باز هم در مذاکره با آن‌ها به توافق رسید که نتیجه آن بی عملی طرف مقابل بود، افزود: ما به تعهدات عمل کردیم و این قضاوت یک طرفه نیست!

کوثری با تاکید بر این که مجلس در آن زمان تاکید داشت که اقدامات باید گام به گام باشد و در نتیجه امریکا زیر میز مذاکره زد، اضافه کرد: اروپایی‌ها هم بلایی مشابه با امریکا بر سرمان آوردند و اصلا به تعهدات‌شان پایبند نیستند و لذا از توافق میان ایران و چین عصبانی می‌شوند.

این نماینده مجلس در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو افزود: امریکا و اروپا و مرتجعان منطقه باید سر عقل بیایند و فکر نکنند امروز جنگ جهانی دوم است و می‌توانند هر غلطی که دلشان خواست انجام دهند.

کد خبر: ۲۰۶٬۵۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha