۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
۴۰ شرکت صنعتی و دانش بنیان در نمایشگاه کار استان سمنان حاضر شدند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۴۰ شرکت صنعتی و دانش بنیان در نمایشگاه کار استان سمنان حاضر شدند

شاهرود– کرامتی، رئیس اداره کارآفرینی دانشگاه صنعتی شاهرود از برپایی نمایشگاه کار استان سمنان در این دانشگاه خبر داد و گفت: ۴۰ شرکت صنعتی و دانش بنیان در این نمایشگاه حاضر شدند.

محسن کرامتی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه نخستین نمایشگاه کار استان سمنان با همکاری دانشگاه صنعتی شاهرود و پارک علم و فناوری استان سمنان آغاز به کار کرد، تاکید داشت: ۴۰ شرکت دانش بنیان و همچنین صنعتی در نخستین نمایشگاه کار استان سمنان حاضر هستند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد، ابراز کرد: آشنایی مسئولان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مختصصان و نیروی کار جوان با آخرین دستاوردهای تولیدی و فناوری از جمله مهمترین اهداف برگزاری این رویداد است.

دبیر اجرایی نمایشگاه با بیان اینکه با برپایی نمایشگاه به دنبال دریافت نیازهای کاری شرکت های دانش بنیان و تولیدی و صنعتی بودیم، گفت: یکی از اهداف نمایشگاه این است که بتواند نیاز کاری تولید و دانش بنیان ها را احصا و با برنامه ریزی که از قبل برای مهارت افزایی دانش آموختگان دانشگاهی صورت گرفته، نیازهای تولیدکنندگان صنعتی را برطرف کند.

کرامتی با بیان اینکه هدایت فارغ التحصیلان دانشگاهی به سمت بازار کار محور اصلی این رویداد است، بیان کرد: این نمایشگاه با همکاری دانشگاه صنعتی شاهرود و پارک علم و فناوری استان سمنان با هدف توسعه اشتغال برپا شده است.

به گزارش بازار، اتصال تقاضای نیروی کار صنعت و دانش بنیان ها با دانشگاه ها و دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی و همچنین اعضای هیئت علمی دانشگاه ها از دیگر اهداف این نمایشگاه اعلام شده است همچنین باید گفت شرکت هایی در زمینه تولید کابل، ظروف یکبار مصرف، قطعات موتور هواپیما و ... در این نمایشگاه محصولات خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر: ۲۰۶٬۵۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha