۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
ارتباط میان صنعت با دانشگاه‌ها برقرار شود
استاندار خوزستان:

ارتباط میان صنعت با دانشگاه‌ها برقرار شود

اهواز- حسینی محراب، استاندار خوزستان گفت: ارتباط میان صنعت با دانشگاه‌ها برقرار شود و هر کسی باید در حد توان خود قدمی را برای پیشرفت استان و کشور بردارد.

به گزارش خبرنگار بازار به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، علی اکبر حسینی محراب شامگاه سه شنبه در نشست خوشه‌های صنعتی خوزستان توسعه خوشه‌های صنعتی در استان را ضروری دانست و اظهار کرد: ذهن فعال جوانان ما باید پویایی خود را در ایجاد و توسعه صنایع کوچک مرتبط با بخش‌های بزرگ و صنایع پایین دست نشان دهد.

وی با تأکید بر تجمیع خوشه‌های صنعتی مرتبط در کشور و استان بیان کرد: کارگاه‌هایی که محصولات مرتبط تولید می‌کنند باید در یک مکان قرار گیرند و تمامی محصولات در یک سلسله فروش، حمل و نقل و انبار تجمیع شوند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه فنی و حرفه‌ای استان آموزش‌های لازم را با نگاه به بوم منطقه ارائه کند، بر یافتن بازارهای هدف صادراتی تأکید کرد و افزود: تولید باید بر مبنای تقاضا صورت گیرد؛ اتاق بازرگانی نیز وارد عرصه شود.

حسینی محراب با بیان اینکه ارتباط میان صنعت با دانشگاه‌ها برقرار شود؛ تصریح کرد: هر کسی باید در حد توان خود قدمی را برای پیشرفت استان و کشور بردارد در این صورت هر کدام یک قاسم سلیمانی هستید.

وی گفت: آمادگی رفع موانع خوشه‌های صنعتی را داریم؛ مشکلات تولیدکنندگان و صادرکنندگان به مدیران انتقال یابند تا در قرارگاه پس از بررسی به صورت آنی برطرف شوند.

کد خبر: ۲۰۶٬۴۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha