۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
تکمیل محور آزادشهر_ شاهرود ۲۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
مدیر شرکت ساخت و توسعه زیربنایی گلستان:

تکمیل محور آزادشهر_ شاهرود ۲۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

گرگان_ رفیعی نژاد، مدیر شرکت ساخت و توسعه زیربنایی گلستان گفت: برای تکمیل ۶۰ کیلومتر محور آزادشهر_ شاهرود که در محدوده استان است به دوهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

علی اصغر رفیعی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تعریض محور آزادشهر_ شاهرود از سال ۸۵ آغاز شده که این عملیات اجرایی به طول ۱۲۰ کیلومتر بوده است.

مدیر شرکت ساخت و توسعه زیربنایی گلستان با بیان اینکه ۶۰ کیلومتر این محور در محدوده استان است، افزود: در ۳۰ کیلومتر این محور پیمانکاران مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه محورهای حمل و نقل نیاز به حفظ و نگه داری دارند، خاطرنشان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل استان با انعقاد قراردادهای موقت هنگام حوادث طبیعی مانند سیل و ریزش کوه مسیر را ساماندهی می کند.

رفیعی نژاد یادآورشد: از سال ۹۵ به بعد قرار براین شد تا محور سخت و کوهستانی آزادشهر_ شاهرود به مسیری با مشخصات هندسی بهتری ارتقا یابد.

به گفته مدیر شرکت ساخت و توسعه زیربنایی گلستان، برای تکمیل ۶۰ کیلومتر محور آزادشهر_ شاهرود که در محدوده استان است به دوهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تاکنون دو دستگاه دوربرگردان در این محور احداث و بهره برداری شده است.

وی ادامه داد: دو قوس با شیب بالا در محور آزادشهر_ شاهرود در کیلومتر ۱۸ و ۳۲ به جهت رانندگی بهتر در این محور رفع شده است.

رفیعی نژاد با اشاره به اینکه محور بزرگراه بهشهر تا قوچان ۵۲۰ کیلومتر است، اضافه کرد: ۲۳۰ کیلومتر از این بزرگراه در استان گلستان بود که پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی داشته و تعریض آن انجام شده است.

وی افزود: تعریض محور مینودشت به تنگراه نیز در دست اقدام بوده که در صورت تخصیص اعتبار به زودی تکمیل می شود.

مدیر شرکت ساخت و توسعه زیربنایی گلستان یادآورشد: در سفر رئیس جمهور به گلستان ۴۲۰ میلیارد تومان برای رفع و تکمیل پروژه های راه استان تخصیص داده که ۶۰ میلیارد آن در همان سال پرداخت شد.

کد خبر: ۲۰۶٬۲۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha