۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
 شهرداری همدان در برفروبی پرتوان و پرقدرت وارد شد
استاندار همدان:

شهرداری همدان در برفروبی پرتوان و پرقدرت وارد شد

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه شهرداری همدان با بکارگیری امکانات و نیروی انسانی در عملیات برف روبی پرتوان و پرقدرت ظاهر شد، گفت: بسیج دستگاه ها برف روبی معابر را تسهیل کرد.

به گزارش بازار و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، در پی بارش برف سنگین در همدان که در برخی نقاط به ۸۰ سانتیمتر می رسید، تمام عوامل شهرداری اعم از نیروی انسانی و ماشین آلات و مدیران از ابتدای ساعت بارش برف به میدان آمدند و بخش عمده ای از معابر درجه یک، دو و برخی از معبر درجه سه برف‌روبی شد و هم اکنون برف‌روبی با تمام توان و امکانات ادامه دارد.

استاندار همدان در بازدید از روند برف‌روبی در مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان ضمن تقدیر از خدمات مجموعه مدیریت شهری عنوان کرد: با توجه به پیش بینی ها و انسجام و وحدت در استان و شهرستان پرسنل شهرداری همدان از ساعات آغازین بارش برف با حضور میدانی و تسلط کامل بر روند برف‌روبی نظارت داشتند.

علیرضا قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه شاهد بودیم شهرداری همدان با بکارگیری امکانات و نیروی انسانی در عملیات برف روبی پرتوان و پر قدرت ظاهر شد، افزود: پخش شن و ماسه مکرر و منظم انجام شد و بلافاصله بعد از اتمام برف روبی معابر اصلی، معابر فرعی و درجه دو و سه انجام شد.

پیش بینی جمع آوری ۳۰ هزار کامیون برف از معابر همدان
وی گفت: پیش بینی می شود بیش از ۳۰ هزار کامیون برف از معابر جمع آوری شود ضمن اینکه با توجه به برودت هوا یخ زدایی معابر در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار همدان به همکاری بنیاد مسکن و راهداری در حوزه برف‌روبی اشاره کرد و افزود: تمام دستگاه‌های مرتبط باید بسیج شوند و کمک کنند تا برف‌روبی انجام شود ضمن اینکه قرار است چند دستگاه کامیون و لودر به انتقال برف‌های دپو شده کمک کنند چرا که معابر گنجایش لازم را ندارند.

استاندار همدان ادامه داد: هماهنگی در مجموعه استان به ویژه معاونت عمرانی، شهرداری همدان و فرمانداران و هلال احمر قابل تقدیر است.

شهردار همدان هم با اشاره به بارش برف کم سابقه و سنگین عنوان کرد: از ساعت پنج صبح روز یکشنبه شهرداری همدان و بخش خصوصی با تمام توان به میدان آمدند و حدود ۵۰۰ نفر نیروی انسانی پای کار بودند.

حدود ۳۰۰ نفر از مردم و نیروهای بسیجی از بعدازظهر روز یکشنبه به مدیریت شهری در امر برف‌روبی کمک کردند

سید مسعود حسینی از بکارگیری ظرفیت نیروهای مردمی خبر داد و گفت: حدود ۳۰۰ نفر از مردم و نیروهای بسیجی از بعدازظهر روز یکشنبه به مدیریت شهری در امر برف‌روبی کمک کردند.

وی به کمک های سپاه و بنیاد مسکن هم اشاره کرد و عنوان داشت: بنیاد مسکن و سپاه با دو دستگاه گریدر و پنج دستگاه تویوتا حضور موثری در برفروبی داشتند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که در مجموع ۸۰۰ نفر نیروی انسانی در برف‌روبی مشارکت داشتند، گفت: تمام توان و ظرفیت های مردمی و شهرداری همدان و سایر دستگاه ها با وحدت و انسجام حضور موثری در برف‌روبی داشتند.

شهردار همدان با اشاره به جلسات هماهنگی با استاندار برای مدیریت بهتر برف روبی گفت: بلافاصله بعد از اتمام برف روبی و یخ زدایی معابر اصلی این روند در معابر فرعی در دستور کار قرار گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان هم با بیان اینکه از همان ابتدای بارش برف تمام عوامل اجرایی مشغول خدمات‌رسانی بودند و به دلیل آنکه طبق آیین نامه ها بارش این برف جزو برف‌های فوق سنگین بود اولویت شهرداری باز نگه داشتن شریان های اصلی شهر بود، گفت: خوشبختانه همین اتفاق افتاد.

حامد جلیلوند با اشاره به اینکه در برخی موارد با مشکلاتی در ترددها در برخی مسیرها مواجه می شدیم، عنوان کرد: با تلاش همکاران مشکل خاصی در تردد افراد و ماشین آلات وجود ندارد و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده بعد از اتمام پاکسازی معابر اصلی، پاکسازی معابر فرعی در دستور کار قرار دارد

کد خبر: ۲۰۶٬۲۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha