۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
کمبود اعتبار سرعت تکمیل ۲۲۷ پروژه نیمه کاره تنکابن را کند کرده است
فرماندار تنکابن در گفتگو با بازار:

کمبود اعتبار سرعت تکمیل ۲۲۷ پروژه نیمه کاره تنکابن را کند کرده است

تنکابن - فرماندار ویژه تنکابن، سرعت تکمیل ۲۲۷ پروژه نیمه کاره شهرستان که از سال ۹۲ تاکنون مانده است، را به دلیل کمبود مسائل مالی، کند ذکر کرده است.

سید امیر حسینی جو در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به وجود ۲۲۷ پروژه نیمه تمام از سال ۹۲ و آغاز دولت تدبیر و امید در تنکابن، خاطرنشان کرد: سیاست دولت بر اتمام این پروژه ها قرار گرفت و به دلیل مشکلات مالی سرعت ساخت همان پروژه ها نیز بسیار پایین است.

حسینی جو درباره بیمارستان فوق تخصصی در حال ساخت تنکابن نیز گفت: برای پیشرفت فیزیکی این پروژه سه سال متوالی است که یک عدد خاص بیان می شود و این در حالی است که سرانه درمان در تنکابن بسیار پایین بوده و این شهرستان نیاز ضروری به بیمارستان دارد.

وی همچنین خواستار آسفالت جاده سه هزار به الموت با وضعیت موجود شد و افزود : مردم نگران تردد در این مسیر هستند.

فرماندار ویژه تنکابن با اشاره به خسارت ناشی از برف ۹۲، ۹۵ و سیل ۹۷ بیان داشت: انتظار ما این نیست که همه مشکلات از محل اعتبار ملی حل شود بلکه می توان از منابع داخلی هم استفاده کرد، مانند استفاده از مصالح داخل رودخانه که برای ساخت سردهنه‌ها باید انجام شود، زیرا اگر سد کشکوه در سال آینده به بهره برداری نرسد، موجبات نگرانی مردم را فراهم می سازد.

وی همچنین خواستار رفع مشکل برق پروژه آدینه شد و اظهار داشت: این پروژه از سال ۹۱ در حال ساخت بوده و افراد بسیاری به امید فراهم ساختن محل کسب و کار در آن سرمایه گذاری کردند.

کد خبر: ۲٬۰۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha