۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
بورس کالا، محلی مناسب برای کشف قیمت خودروهای وارداتی
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد

بورس کالا، محلی مناسب برای کشف قیمت خودروهای وارداتی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: یکی از مهم‌ترین مزایایی که عرضه درست و صحیح خودرو در بورس کالا می‌تواند به دنبال داشته باشد، قطع دست دلالان از این بازار است.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) فرهاد طهماسبی، درباره عرضه خودرو در بورس کالا گفت: یکی از مهم‌ترین مزایایی که عرضه درست و صحیح خودرو در بورس کالا می‌تواند به دنبال داشته باشد، قطع دست دلالان از این بازار است؛ بنابراین وجود تعادل در عرضه و تقاضا تاثیر مثبتی را بر روند بازار به دنبال دارد.

وی افزود: فرآیند درست و متعادل عرضه و تقاضا می‌تواند به کشف واقعی قیمت خودرو کمک کرده و پاسخگوی تقاضا باشد و در غیر این صورت مشکلی از بازار خودرو حل نخواهد شد.

طهماسبی با تاکید بر اینکه بهتر است مابه‌التفاوت قیمت خودرو صرف توسعه، بهسازی و کیفیت خودرو شود، اظهار کرد: از راهکارهای مهم برای عرضه خودرو در بورس کالا ضرورت آزادسازی رقابت است. محصولات خارجی و مشابه هم باید وارد شود. به این صورت که خودروهای وارداتی هم وارد بورس کالا شده، کشف قیمت شوند و مردم هم بتوانند حق انتخاب و فرصت انتخاب را از لحاظ کیفیت به قیمت داشته باشند.

کد خبر: ۲۰۵٬۸۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha