۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
پرداخت سود سنواتی و سود جاری ۹ ناشر

پرداخت سود سنواتی و سود جاری ۹ ناشر

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: پرداخت سود سنواتی ۴ ناشر و سود جاری ۹ ناشر توسط سمات در سومین هفته بهمن ماه از طریق سجام صورت گرفت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سمات، اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که در هفته سوم بهمن ماه ۴ ناشر مطالبات سنواتی و ۹ ناشر سود جاری سهامداران خود را با استفاده از اطلاعات سامانه سجام واریز کردند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده ۴ شرکت (شوکوپارس «غشوکو»، تامین سرمایه خلیج فارس «تفارس»، داروسازی ابوریحان «دابور»، داروسازی سبحان انکولوژی «دسانکو») مطالبات سنواتی سهامداران خود را با استفاده از سامانه سجام در اولین هفته بهمن ماه امسال واریز کرده اند.

در این بازه زمانی و با استفاده از اطلاعات سامانه سجام، ۹ شرکت (مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران «ثاباد»، کشت و صنعت پیاذر «غاذر»، قند تربت حیدریه «قتربت»، تامین سرمایه دماوند «تماوند»، لنت ترمز ایران «خلنت»، بیمه اتکایی امین «اتکام»، نوش پونه مشهد «غپونه»، سرمایه گذاری گروه ساختمانی بین المللی نام آوران مهندسی «ثنام» و کشت و صنعت بهاران گلبهار خراسان «غبهار») نیز سود جاری سرمایه گذاران خود را پرداخت کردند.

کد خبر: ۲۰۵٬۸۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha