۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
سفارش چاپ روی فرش

سفارش چاپ روی فرش

چاپ عکس روی فرش یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های چاپ است.

به گزارش بازار، چاپ عکس روی فرش یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های چاپ است. در گذشته تنها امکان چاپ عکس روی تیشرت و چاپ روی لیوان وجود داشت، اما امروزه با پیشرفت صنعت چاپ امکان سفارش چاپ روی فرش هم فراهم شده است. البته گزینه‌های جذاب و جدیدی مانند چاپ دیجیتال کاشی طرح دار نیز وجود دارند که شاید برای شما جدید باشد.

به‌طورکلی با پیشرفته این صنعت و تولید دستگاه‌های جدید چاپ مانند دستگاه‌های پرس حرارتی امکان چاپ کردن عکس روی قالیچه کوچک نیز فراهم شده است.

روش چاپ عکس روی فرش

برای چاپ عکس روی فرش یا قالیچه از روش سابلیمیشن یا پرس حرارتی استفاده می‌شود. دستگاه پرس حرارتی این قابلیت را دارد که با استفاده از کاغذهای مخصوص چاپ و جوهر مخصوص، عکس‌ها و طرح‌های دلخواه مشتریان روی اجسام موردنظر آن‌ها چاپ کند.

تابلو فرش‌ها که همیشه زینت‌بخش خانه‌های ایرانی بوده‌اند، جزو هدایای های بسیار جذاب و منحصربه‌فرد محسوب می‌شوند و چه‌بهتر این‌که عکس یا طرح دلخواه فردی که می‌خواهید به او هدیه بدهید روی فرش چاپ‌شده باشد. روش چاپ سابلیمیشن دارای ماندگاری بالایی است. به همین خاطر شما می‌توانید با سفارش چاپ روی فرش یک هدیه ماندگار و باکیفیت به عزیزانتان هدیه بدهید.

http://edit.akschap.com/wp-content/uploads/2023/02/2-17-300x187.jpg

قیمت چاپ عکس روی فرش

فاکتور های زیادی هستند که روی قیمت سفارش چاپ روی فرش تأثیر دارند.

  • روش چاپ یکی از عوامل تأثیر گذار بر افزایش و کاهش قیمت است. در این مقاله ما درباره روش چاپ سابلیمیشن صحبت کردیم که یکی از روش های باکیفیت و ماندگار است. قیمت چاپ روی فرش با استفاده از این روش بسیار مقرون به صرفه و مناسب است.
  • یکی دیگر از عواملی که روی قیمت سفارش چاپ روی فرش تأثیر دارد، مدت زمان سفارش است. در صورتی که مشتریان قصد داشته باشند سفارش خود را فوری تحویل بگیرند، باید قیمت بالاتری پرداخت کنند.
  • انتخاب طرح نیز جزو پارامترهای دیگری است که می تواند قیمت چاپ عکس روی فرش را افزایش دهد. هر چه طرح‌های انتخابی پیچیده تر باشند و دارای رنگ های بیشتری باشند، قیمت بالاتری دارند.
  • سایز فرش نیز روی قیمت نهایی آن تأثیر دارد؛ بنابراین شما برای سفارش تابلو فرش باید ابعاد آن را نیز در نظر بگیرید. چرا که با افزایش ابعاد تابلو فرش سفارشی، قیمت آن هم بالاتر می رود.

کاربرد تابلو فرش چاپی

سفارش چاپ روی فرش به عنوان هدایای تبلیغاتی یا به مناسبت های گوناگون برای افراد خانواده کاربرد زیادی دارد. با توجه به اینکه این هدیه ها ماندگار هستند می‌توانید برای مناسبت هایی مانند روز مادر، روز پدر و یا تولد، از تابلو فرش‌های سفارشی استفاده کنید و آن‌ها را به عنوان هدایای ارزشمند به عزیزانتان تقدیم کنید.

به‌طورکلی محصولات چاپی گزینه‌های مناسبی برای هدیه هستند. از خرید تیشرت خاص طرح دار گرفته تا چاپ روی کاشی و چاپ تصویر روی سرامیک، همه و همه جزو گزینه‌های جدید و جذابی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای هدیه دادن استفاده کنید. چراکه امروزه مجموعه های معتبری هستند که عکس و طرح دلخواه مشتریان را روی لوازم کاربردی چاپ می کنند.

خرید تابلو فرش چاپی

برای خرید تابلو فرش چاپی و سفارش عکس یا طرح دلخواه روی فرش ابتدا باید عکس یا طرح دلخواه خود را انتخاب کنید و آن را برای مجموعه هایی که در زمینه چاپ عکس روی اجسام فعالیت می‌کنند، ارسال نمایید. به این صورت می‌توانید یک وسیله کاربردی داشته باشید که ماندگار و ارزشمند است.

برای چاپ عکس روی فرش، فرش‌های ماشینی سفید با ابعاد موردنظر مشتریان انتخاب می‌شود و سپس طرح و عکس دلخواه آن‌ها روی این فرش‌های بافته شده سفید چاپ می‌شود.

نیازی نیست که برای خرید تابلو فرش چاپی به دنبال فروشگاه هایا موسسه هایی بگردید که این محصولات را به فروش می رسانند، شما می‌توانید به صورت اینترنتی برای خرید تابلو فرش چاپی اقدام کنید.

سفارش چاپ روی فرش فروشگاه گروه هنری عکسچاپ

گروه هنری عکس چاپ در زمینه چاپ عکس روی اجسام مختلف فعالیت می کند. این مجموعه با استفاده از روش چاپ سابلیمیشن انواع طرح ها و عکس‌های دلخواه مشتریان را روی محصولاتی مانند تیشرت های جدید چاپی، تابلو فرش، قاب گوشی، لیوان سرامیکی، بشقاب و ... چاپ می کند.

در صورتی که قصد سفارش چاپ روی تابلو فرش را دارید، می‌توانید از طریق راه های ارتباطی این مجموعه مانند ایمیل گروه هنری عکسچاپ یا از طریق شبکه های اجتماعی، عکس موردنظر خود را ارسال نمایید. کارشناسان این مجموعه پس از آماده سازی طرح اولیه آن را برای مشتریان ارسال می کنند و در صورت تایید نهایی اقدام به چاپ عکس روی محصولات چاپی انتخابی مشتریان می نماید.

کلام پایانی

یکی از روش های چاپ جدید که امکان چاپ عکس روی فرش را فراهم کرده، روش سابلیمیشن حرارتی است. این روش بسیار با کیفیت بوده و امکان چاپ عکس و طرح دلخواه مشتریان روی محصولات چاپی مانند تابلوفرش را فراهم کرده است. در صورتی که قصد سفارش چاپ روی فرش را دارید می‌توانید به وبسایت گروه هنری عکسچاپ مراجعه نمایید.

کد خبر: ۲۰۵٬۷۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha