۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
شرکت تفلون سپید تولید کننده و عرضه کننده انواع پلیمر و پلاستیک های صنعتی در اقلام ورق ، میلگرد و بوش

شرکت تفلون سپید تولید کننده و عرضه کننده انواع پلیمر و پلاستیک های صنعتی در اقلام ورق ، میلگرد و بوش

در صنایع مختلف، عناصر و تجهیزات بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرند که هرکدام در جای خود دارای اهمیت زیادی هستند.

به گزارش بازار، در صنایع مختلف، عناصر و تجهیزات بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرند که هرکدام در جای خود دارای اهمیت زیادی هستند. انواع پلیمرها و پلاستیک‌های صنعتی هم در این جایگاه قرار گرفته و با توجه به ویژگی‌هایی که دارند، در صنایع گوناگون استفاده می‌شوند. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع اقلام پلیمری و حوزه فعالیت شرکت تفلون سپید آشنا سازیم.

محصولات تولید شرکت عبارتند از :

  1. ورق پلی اتیلن ( PE  )
  2. میلگرد پلی اتیلن ( PE  )
  3. بوشن پلی اتیلن ( PE  )
  4. میلگرد ABS
  5. ورق ABS
  6. میلگرد PVC
  7. میلگرد و ورق فیبر نخی و استخوانی

محصولات وارداتی عبارتند از :

  1. میلگرد پلی آمید ( PA  )
  2. ورق پلی آمید ( PA  )
  3. میلگرد و ورق پلی اورتان
  4. میلگرد و ورق PTFE
  5. ورق HD۱۰۰۰

برای خرید و اطلاع از انواع و قیمت اقلام پلیمری می‌توانید به سایت شرکت مراجعه کرد و با کارشناسان فروش تماس حاصل کنید.

شرکت پلاستیک های صنعتی تفلون سپید تولید کننده ورق و میلگرد پلی اتیلن و ABSو عرضه کننده انواع پلیمر های وارداتی از ورق و میلگرد پلی آمید و...

پلیمر و پلاستیک در صنعت چه جایگاهی دارند؟

یکی از موادی که در صنایع مختلف مورد استفاده فراوانی دارد پلیمر و پلاستیک هایی هستند که دارای ویژگی های منحصر بفردی می‌باشند و همین ویژگی‌ها می‌تواند دلیلی بر کاربرد بالای آن‌ها باشد . پلاستیک را می‌توان در جای‌جای این کره خاکی مشاهده کرد؛ اکثر افراد با آن و کارایی‌اش آشنا هستند.
اما اینجا منظور از پلاستیک، کیسه‌های زباله‌ای که هر فرد در خانه‌اش استفاده می‌کند، نیست! پلیمرها و پلاستیک‌های صنعتی، ویژگی‌های بیش‌تری نسبت به نوع معمولی دارند.
ورق پلی‌ اتیلن را می‌توان در دسته پلیمرها قرار داد. این محصول، کارایی زیادی در صنعت دارد. پلیمرها موادی هستند که انسان‌ها در قدیم، بدون این‌که ماهیت و ویژگی‌ آن‌ها را بدانند، از آن‌ها استفاده می‌کردند؛ تا این‌که این روزها حتی نمی‌توان صنعتی را مشاهده کرد که رد پایی از این مواد در آن وجود نداشته باشد.
این ماده توانسته است تغییر و تحولات عظیمی را در بسیاری از صنعت‌ها ایجاد کند و شکل جدیدی از محصولات را در آن‌ها ارائه دهد. وقتی با انواع آن آشنا شوید، می‌توانید به این موضوع پی ببرید.

لیست قیمت خرید انواع اقلام پلاستیک صنعتی از ورق و میلگرد پلی اتیلن، ABS، پلی آمید، پلی اورتان، فیبر، PTFEو...
کارایی بالای ورق پلی ‌اتیلن را می‌توان مدیون مقاومت شیمیایی، قیمت به‌صرفه ، انعطاف در عین استحکام و ضربه پذیری ، چگالی کم‌تر از آب و مقاومت در برابر خوردگی و اسید و باز دانست.

کاربرد های ورق پلی اتیلن

می‌توان از این نوع پلیمر برای صنایع خودروسازی استفاده کرد؛ چراکه پایداری شیمیایی و مقاومت بالایی دارد. پلی ‌اتیلن در تولید واشرها و درزگیرها به‌کار می‌رود. فیلم‌های پوشش‌دهنده که دارای گریدهای مقاومتی گوناگون هستند هم در دسته کاربردها قرار می‌گیرند.
در حوزه پزشکی هم می‌توان کارایی ورق پلی‌اتیلن را مشاهده کرد. بسیاری از وسایل پزشکی با استفاده از این ماده تولید می‌شوند. تانکرهای نگهداری آب و همچنین برخی مخازن و وان های ضد اسید با استفاده از این محصول تولید شده‌اند و برای بسیاری از مکان‌ها به‌کار می‌روند.
بسیاری از صنایع، از این ماده به‌صورت پیش‌ساخته استفاده می‌کنند؛ برای مثال، ورق‌های نیمه‌آماده در ساخت سازه‌های پیشرفته و برخی مصالح صنعتی به‌کار می‌روند. هر ویژگی می‌تواند دلیلی بر کارایی بالا باشد؛ خاصیت مقاومت در برابر مواد شیمیایی این محصول باعث شده است تا بتوان از آن برای ساخت مخزن‌های ضد اسید و باز استفاده کرد. کاربرد و خصوصیات ورق و میلگرد پلی‌اتیلن را می‌توان در یک دسته قرار داد که خصوصیت ماشین کاری خوب یکی از این ویژگی های منحصر بفرد است .

ویژگی‌های میلگرد پلی‌اتیلن و کارایی‌های آن

این محصول باید دارای ویژگی‌های مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر مواد شیمیایی بازها و اسیدها، سازگاری با محیط زیست، شکل‌پذیری و انعطاف‌پذیری، ضربه پذیری ، استحکام ، مقاومت در برابر رطوبت و آب، مقاومت دمایی و همچنین پایداری ساخت، باشد.
می‌توان از وزن سبک، مقاوم‌بودن در برابر ضربه، مقاومت کششی بالا، عایق الکتریسیته به‌عنوان برخی دیگر از ویژگی‌های این محصول پلیمری نام برد.ویژگی سرسختی می‌تواند دلیلی بر امکان تراش‌کاری روی این محصول باشد

بسیاری از افراد، این نوع از پلی‌اتیلن را با نام تفلون شناسایی می‌کنند.
ماده اصلی قرار گرفته در میلگرد پلی‌اتیلن، همان ماده اولیه ورق تفلون معمولی است. تفلون در دسته موادی قرار می‌گیرد که عنوان ترمو پلاستیک را با خود به همراه دارند.

شرکت تفلون سپید تولید کننده و عرضه کننده انواع پلیمر و پلاستیک های صنعتی در اقلام ورق ، میلگرد و بوش


 

 بوشن پلی‌اتیلن و کارایی آن

بوشن نوعی از اتصالات را تشکیل می‌دهد که دارای انواع مختلفی است. این محصول ساخته ‌شده با میلگرد پلی‌اتیلن است که بعدا سوراخ کاری شده یا از ابتدا به شکل سوراخدار تولید میشود و هزینه سوراخکاری و مواد را کاهش میدهد.
مهم‌ترین کاربرد بوشن را میتوان مربوط به اتصال لوله‌ها دانست. در بسیاری از صنایع نمی‌توان لوله‌ها را به هم متصل کرد؛ چراکه اندازه درستی ندارند. با توجه به همین موضوع، بوشن این‌جاست که به کمک افراد بیاید.

شرکت تفلون سپید تولید کننده و عرضه کننده انواع پلیمر و پلاستیک های صنعتی در اقلام ورق ، میلگرد و بوش

میلگرد ABS، خصوصیات و کاربرد های آن

بسیاری از افراد، این محصول را با نام تفلون خشکه شناسایی می‌کنند. دلیل این موضوع را می‌توان در وجود تفلون خشک با استحکام بالا در این محصول جست‌وجو کرد. این پلیمر، آن دسته از پلیمرهایی است که مهندسی و در جنس ترموپلاستیک ساخته می‌شود.
از خصوصیات میلگرد ABSدر ظاهر می‌توان به طیف رنگی مختلف کرمی آن اشاره کرد. حالت سفت، مقاومت در برابر ضربه و سایش، مقاوم‌بودن در برابر درجه حرارت بالا، ماشینکاری خوب و... برخی از ویژگی‌های این محصول هستند.
با توجه به این ویژگی‌ها می‌توان این نوع میلگرد را در ساخت قرقره برای نخ، اتصالات شیرهای صنعتی، تولید

ورق و میلگرد پلی آمید و پلی اورتان و کاربرد آن ها


با توجه به این‌که ورق و میلگرد پلی اورتان دارای مقاومت و انعطاف بالایی است، می‌توان از آن برای محل های پر سایش با تحرک بالا استفاده کرد. مهم‌ترین کاربرد پلی اوراتان را می‌توان در ساختمان‌ها مشاهده کرد.
در طرف دیگر، پلی آمید قرار دارد که در بازار با نام‌های PA۶ و PA۶G شناسایی می‌شود. می‌توان از مقاومت بالا در برابر سوخت و حرارت، ضربه و همچنین سایش، مقاومت در برابر خستگی  و همچنین عایق الکتریکی‌بودن به‌عنوان برخی از ویژگی‌های این محصول پلیمری نام برد.
ورق و میلگرد پلی آمید، در ساخت چرخ‌دنده، صنایع خودروسازی، کوپلینگ، ساخت گاید رینگ، نگهدارنده جک‌های هیدرولیک و همچنین برخی صنایع دیگر کاربرد دارد.

کاربرد فیبر نخ‌دار و استخوانی و PTFE

 می‌توان از فیبر استخوانی در صنایع الکتریکی و الکترونیکی مانند ساخت دینام و همچنین برخی محصولات برقی دیگر استفاده کرد. این محصول پلیمری دوام و مقاومت بسیار بالایی دارد؛ به همین دلیل کارایی بالای آن در نیروگاه برق بی‌علت نیست. این نوع فیبر پلیمری از موادی ساخته‌شده است که در برابر فشار، حرارت و همچنین رطوبت مقاومت بالایی دارند.
فیبر نخی و استخوانی در اصل نوعی از فیبر استخوانی است که درون آن نخ وجود دارد. به‌طور معمول نخ‌های موجود در این نوع، از جنس فنولیک هستند.
درواقع، PTFEنام دیگر تفلون است؛ کم‌تر کسی پیدا می‌شود که با کارایی این ماده پلیمری آشنا نباشد. اصلی‌ترین کارایی آن را می‌توان در تولید قابلمه‌هایی برای آشپزخانه است.

www.polyethylene-sepid.ir

کد خبر: ۲۰۵٬۴۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha