۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
محدودیتی برای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در زنجان وجود ندارد
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان زنجان:

محدودیتی برای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در زنجان وجود ندارد

زنجان - دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان زنجان گفت: هیچ محدودیتی برای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در زنجان وجود ندارد.

حسن دادگر در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که هیچ محدودیتی برای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در زنجان وجود ندارد، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از سازمان های ارزشی و مردم نهاد نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این سازمان همواره همکاری و تعامل خوب و نزدیکی با نظام بانکی کشور داشته است.

وی با تاکید بر آمادگی بانک های استان جهت تعامل بیشتر با سازمان ها و ادارات استان به ویژه بنیاد مسکن در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم به ویژه اقشار کم درآمد، گفت: تا کنون همکاری بسیار خوبی بین بانک های استان و بنیاد مسکن صورت گرفته که امیدواریم با گسترش تعاملات و همکاری ها و همچنین استفاده از ظرفیت و پتانسیل دهیاری ها، بخشداری ها شاهد خدمت رسانی ارزنده تر و بیشتر به مردم باشیم.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان زنجان با اشاره به افزایش چشمگیر نسبت مصارف به منابع بانک های استان در سال گذشته نسبت به سال قبل، افزود: در حال حاضر هیچ محدودیتی در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی برای نوسازی و مقاوم سازی از سوی بانک های عضو کمیسیون وجود ندارد و سیستم بانکی استان برای سرعت بخشیدن به فرآیند اعطای این تسهیلات اقدامات لازم را صورت می دهد. 

دادگر با بیان اینکه شبکه بانکی، موظف به پرداخت تسهیلات برای تامین مواد اولیه، نوسازی و بهسازی است، ابراز کرد: شبکه بانکی در استان با ۱۴ بانک دولتی و خصوصی به متقاضیان و واحدهای تسهیلات پرداخت می کند.

کد خبر: ۲۰٬۵۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha