۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
بهترین روش های دریافت اقامت اروپا را بشناسید

بهترین روش های دریافت اقامت اروپا را بشناسید

زندگی آرام و بی‌ دغدغه، بهترین اوضاع اقتصادی، سیاسی و اجتماعی همگی از امکانات و مزایای زندگی در اروپا هستند.

به گزارش بازار، زندگی آرام و بی‌ دغدغه، بهترین اوضاع اقتصادی، سیاسی و اجتماعی همگی از امکانات و مزایای زندگی در اروپا هستند. افراد بسیاری در سراسر دنیا از جمله ایران به سفر، اقامت موقت یا مهاجرت به این قاره فکر می کنند. بنابراین این موضوع که کدام کشور برای اقامت اروپا بهتر است موضوع قابل اهمیتی است.

صرف نظر از انتخاب بهترین کشور اروپایی برای اقامت، اطلاع از روش های دریافت اقامت اروپا نیز اهمیت زیادی دارد. ناگفته نماند که روش های اخذ اقامت کشورهای اروپایی تاحدودی متفاوت است. در این مقاله به شما خواهیم گفت که بهترین روش های اخذ اقامت در کشورهای اروپایی کدام است.


 

کدام کشور برای اقامت اروپا بهتر است؟

قبل از این که به موضوع اصلی این مقاله یعنی بیان بهترین روش های دریافت اقامت اروپا بپردازیم، بهتر است در خصوص اینکه اخذ اقامت اروپا به چه معناست و چه مزایایی دارد، اطلاعات مفیدی کسب کنید. در نهایت نیز به شما خواهیم گفت که کدام کشور برای اقامت اروپا بهتر است.

مزایای دریافت اقامت کشورهای اروپایی

اقامت در اروپا و شهروند اروپایی بودن مزایای فوق‌العاده ‌ای به دنبال خواهد داشت. این موضوع به خصوص برای ما ایرانیان که از لحاظ اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در مضیقه هستیم خوشایندتر است. دریافت اقامت کشورهای اروپایی امکان بهره‌مندی از حقوق شهروندی، امکان انجام معاملات مالی، راه اندازی تجارت، برخورداری از بیمه سلامت، زندگی در هوایی پاک و صدها مزیت دیگر را به همراه دارد. اما مهم ترین مزیت و دلیل بیشتر کسانی که به دنبال دریافت اقامت اروپا هستند، اخذ ویزای شینگن است.

بیشتر کسانی که قصد مهاجرت یا سفر به اروپا را دارند، این موضوع که آیا با دریافت اقامت یکی از کشورهای اروپایی امکان سفر به سایر مناطق اروپا را خواهند داشت یا خیر؟ برایشان سوال برانگیز است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که یکی از مزایای دریافت اقامت کشورهای اروپایی اخذ ویزای شینگن است. دارندگان این ویزا می‌ توانند به تمام کشورهایی که عضو حوزه شینگن هستند، سفر کنند و به مدت سه ماه در آن اقامت داشته باشند.


 

بهترین روش های دریافت اقامت اروپا را بشناسید


 

روش های اخذ اقامت اروپا

اکنون که با مزایای دریافت اقامت اروپا آشنا شده اید، به بیان بهترین روش‌ های اخذ اقامت اروپا می ‌پردازیم. سپس در صورتی که هر کدام از این روش های دریافت اقامت برایتان مقدور باشد، می توانید از آن راه اقدام کنید. در ادامه نیز خواهیم گفت که کدام کشور برای اقامت اروپا بهتر است. اکنون روش های دریافت اقامت اروپا را بشناسید.

  • اخذ اقامت اروپا با ویزای تحصیلی

  • اخذ اقامت اروپا ویزای توریستی

  • اخذ اقامت اروپا با ویزای کار

  • اخذ اقامت اروپا از طریق تمکن مالی

  • اخذ اقامت اروپا از طریق ازدواج

  • اخذ اقامت اروپا از طریق خرید ملک

  • اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری

  • اخذ اقامت اروپا از طریق تولد

  • اخذ اقامت اروپا ثبت شرکت


 

راحت ترین کشور اروپایی برای گرفتن اقامت

در این بخش برخی از بهترین کشورهای اروپا برای اقامت را به شما معرفی می کنیم. توجه داشته باشید که جهت دریافت اقامت هرکدام از کشورهایی که در ادامه نام می بریم، ممکن است یک یا چند مورد از روش های فوق الذکر مناسب باشد. شما می توانید از کارشناسان و وکلای مهاجرت در خصوص اقدامات لازم مشاوره بگیرید.

اقامت آلمان

یکی از بهترین و راحت ترین کشورهای اروپایی برای اقامت اروپا، کشور آلمان است. شغل و درآمد مناسب، کمترین میزان جرم و جنایت، جاذبه های فرهنگی، فرهنگ صحیح اجتماعی و بهترین سیستم حمل و نقل تنها برخی از مزایای زندگی در آلمان هستند؛ اما بیشترین دلیل مهاجران برای اقامت در این کشور، امکانات رفاهی و امکان تحصیل و کار در بهترین شرایط است.

لازم به ذکر است که آلمان یکی از کشورهای حوزه شینگن است و اقامت این کشور امکان سفر به تمامی کشورهای عضو شینگن را فراهم می کند. برای اخذ اقامت آلمان می توانید از طریق تحصیل، ویزای کار، ازدواج یا سرمایه گذاری اقدام کنید.

اقامت سوئد

یکی دیگر از کشورهای عضو شینگن کشور سوئد است. امکانات رفاهی عالی، امنیت و ثبات اقتصادی و سیاسی مردم زیادی را به مهاجرت به سوئد ترغیب می کند. این کشور جزو تمیزترین کشورهای جهان و شاید گران ترین کشور باشد. برای اخذ اقامت سوئد می توان از طریق ویزای ازدواج، ویزای کاری، سرمایه گذاری یا تحصیل اقدام کرد.

اقامت نروژ

دریافت اقامت نروژ نیز امکان سفر به کشورهای اروپایی عضو شینگن را فراهم می کند؛ اما مزایای اقامت این کشور تنها به این مورد محدود نمی شود. بلکه زندگی در امن ترین نقطه جهان، کشاورزی پررونق، آب و هوای ایده آل و زندگی در شرایط اقتصادی و اجتماعی عالی دلایل خوبی برای قرار گرفتن این کشور در لیست بهترین کشورهای اروپا و حتی جهان است. برای دریافت اقامت کشور نروژ نیز می توان از همان روش های ذکر شده در بالا اقدام کرد.

اقامت هلند

هلند نیز یکی از بهترین کشورهای اروپا برای اقامت است. این کشور از معماری عالی، سبک زندگی متفاوت و هزینه زندگی نسبتا پایین تر برخوردار است. لذا بسیاری از مهاجران این کشور را برای اقامت اروپا انتخاب می کنند. اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری، ازدواج، ویزای کاری و تحصیلی امکان پذیر است.

بهترین روش های دریافت اقامت اروپا را بشناسید


 

جمع بندی اقامت اروپا؛ سفر به اروپا با فلای تودی

در پاسخ به این پرسش که کدام کشور برای اقامت اروپا بهتر است، علاوه بر موارد بالا می توان به چندین کشور دیگر اروپایی از قبیل انگلستان، اتریش، سوئیس، دانمارک، فرانسه، اسپانیا و ... اشاره کرد. شرایط زندگی متفاوت و ایده آل کشورهای نامبرده، مردم را در سراسر جهان به زندگی و سفر به این مناطق جذب می کنند.

فلای تودی راهی آسان برای ایرانیان علاقه مند به اروپا فراهم کرده است تا بهترین شرایط سفر با هواپیما را تجربه کنند. این شرکت با بهره گیری از برنامه رزرو آنلاین بلیط هواپیما هزینه های مسافران را کم می کند و در وقت و زمان آن ها نیز صرفه جویی به عمل می آورد. برای ارتباط با این مجموعه می توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید و از امکانات ویژه و اطلاعات پروازهای خارجی و داخلی باخبر شوید.


 

کد خبر: ۲۰۵٬۱۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha