۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
ارائه ۸ خدمت رایگان به سرمایه‌ گذاران در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ارائه ۸ خدمت رایگان به سرمایه‌ گذاران در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

بوشهر- دشتی زاده مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از ارائه ۸ خدمت رایگان به سرمایه‌گذاران در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بمناسبت دهه فجر خبر داد.

احمد دشتی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی از اولویت‌های استان است و منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با ایجاد و احیای واحدهای تولیدی و صنعتی و اقتصادی در این مسیر اهتمام جدی دارد.

وی افزود: اکنون حدود ۸۰ واحد صنعتی و تولیدی و خدماتی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر فعال هستند و امیدواریم با احیای واحدهای راکد و نیمه راکد، شاهد افزایش شاغلان نیز باشیم.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر خاطر نشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این منطقه و تسهیل شرایط آنها مورد تاکید است و بسته‌های حمایتی و تشویقی در این زمینه داریم که انتظار داریم شاهد ورود سرمایه گذاران به منطقه باشیم.

دشتی‌زاده از ارائه ۸ خدمت رایگان به سرمایه‌گذاران منطقه ویژه اقتصادی بوشهر خبر داد و تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، ۸ نمونه از خدمات خود را در روز چهارشنبه ۱۹ بهمن‌ماه به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

وی اضافه کرد: صدور جواز تأسیس، صدور پروانه بهره‌برداری، صدور مجوز فعالیت و بیجک خروج از جمله این خدمات است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: عوارض ورود، ارائه خدمات کارشناسی، تمدید پروانه ساختمانی و همچنین صدور پروانه ساختمانی المثنی نیز از دیگر خدمات رایگان است.

وی ابراز داشت: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، منجر به راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی و ایجاد اشتغال می‌شود و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

کد خبر: ۲۰۵٬۰۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha