۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
مصونیت قضایی برای ترس مدیران بود! | همه قوانین و آیین نامه ها در فروش اموال رعایت می شود
قالیباف در دفاع از طرح مولد سازی چه گفت؟

مصونیت قضایی برای ترس مدیران بود! | همه قوانین و آیین نامه ها در فروش اموال رعایت می شود

ایزد خواه نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به بازار درباره جزییات دیدار قالیباف با نمایندگان درباره مولد سازی گفت: اقای قالیباف قول داد تمام آیین نامه ها و قوانین مربوط به فروش اموال رعایت می شود.

بازار؛ گروه ایران: روح اله ایزدخواه عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به سوال بازار مبنی بر اینکه در جلسه نمایندگان مجلس مخالف با مولدسازی با آقای قالیباف چه چیزی مطرح شد گفت: آقای قالیباف به ترس مدیران و سابقه عملکرد در سازمان نوسازی را مطرح کردند و همچنین اشاره کردند که حتماً در مولدسازی آیین نامه های مربوط به واگذاری ها و قوانین موجود در این باره باید رعایت خواهد شد.

نماینده مردم تهران افزود: آیا راه حل ترس مدیران و جرات بخشی به مدیران نقض قانون است؟ ما انتظارمان از جریان انقلابی و اصولگرا هایی که دولت و مجلس را در اختیار گرفتند این است که کارهای زیربنایی تری را برای حل مشکلات اقتصادی در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد: چرا پیش از فروش اموال و کسب درآمد به منظور حل کسری بودجه به دنبال ارتباط دهی صنعت و دانشگاه و یا فروش اموال مازاد بانکها و ساماندهی شرکت های زیان ده دولتی در اولویت قرار نگرفته است؟

ایزدخواه گفت: آقای رئیسی در وعده های انتخاباتی خود گفت: من آماده ام تا ریشه های فساد را در قوه مجریه بخشکانم آیا با این کار فساد کم میشود؟

وی افزود وقتی در سیستم و بدنه دولت فساد فراگیر و سیستماتیک وجود دارد؛ مصونیت بخشی به مدیران راه حل است یا نظارت و شفافیت؟

ایزدخواه گفت: با این کار یک الیگارشی متصل به دولت به وجود می آید در حالیکه حضرت آقا بر توانمندسازی مردم و اقتصاد تاکید دارند.

وی یادآور شد: اگر قرار باشد که مقاومت ها را در مقابل مولدسازی و مردمی سازی اقتصاد برداریم اجرای این آیین نامه و طرح دو صفحه ای راهکار نیست. اگر قرار است ترس مدیران را بریزیم و مقاومت های دولتی را بشکنیم این راه حلش نیست. ایا با اسن روش هم میتوان با ترس مدیران درباره بنگاه داری بانکها و مقاومت در مقابل مردم سازی اقتصاد، اصلاح سیستم بانکی و... برخورد کرد؟

کد خبر: ۲۰۵٬۰۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha