۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
کنترل قیمت اقلام استراتژیک لازم و ضروری است
نماینده مردم اردبیل در مجلس:

کنترل قیمت اقلام استراتژیک لازم و ضروری است

بدری، نماینده مردم اردبیل در مجلس یازدهم گفت: ایجاد ثبات قیمت ها در بازار و سپس اعمال قیمت تمام شده و کاهش قیمت ها به ویژه اقلام خوراکی و استراتژیک مردم از جمله گوشت، لازم و ضروری است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، صدیف بدری در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۸ بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: فرمان عفو محکومان توسط مقام معظم رهبری تجلی رأفت در اوج اقتدار نظام اسلامی است. سرمایه اجتماعی در کشور آسیب دیده است، دشمنان قسم خورده به طمع ضربه زدن به نظام اسلامی و کشور عزیزمان در مسائل چند ماه قبل به صورت آشکار و با تمام توان و ترفندهای ترکیبی ورود پیدا کردند، اما مردم غیور، دیندار و مومن و جوانان غیرتمند، دانشجویان و دانش آموزان عزیز، توطئه دشمنان را خنثی کردند و بیش از گذشته ثابت کردند که از جان خود می گذرند ولی از پیشرفت، اقتدار و عزت ایران عزیز نمی گذرند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس یازدهم ادامه داد: لازم است از زحمات بسیج، فراجا، سربازان گمنام امام زمان (عج)، سپاه و ارتش و سربازان امنیت کشور تشکر کنم، تکلیف مسئولان بیش از گذشته سنگین شد، لذا نوبت مسئولان کشور است که قدر این مردم عزیز را بدانند و دغدغه ها و نگرانی های آنها را برطرف کنند.

وی افزود: پیشنهاد می کنم نسبت به اجرای اصل ۲۷ قانون اساسی اقدام شود، محل مشخصی برای اعتراضات احزاب، تشکل های مردمی تعیین گردد. کرسی های دگراندیشی و آزاداندیشی در دانشگاه ها و دیگر محل های ممکن راه اندازی شود. مدیریت جهادی، عرصه های نانو، پزشکی، هسته ای، دانش بنیان و دفاعی به عرصه بیمار اقتصادی تزریق شود. کنترل قیمت ها و نظارت هدفمند و علمی بر بازار به ویژه اقلام ضروری و روزمره مردم صورت گیرد.

بدری اظهار کرد: ایجاد ثبات قیمت ها در بازار و سپس اعمال قیمت تمام شده و کاهش قیمت ها به ویژه اقلام خوراکی و استراتژیک مردم از جمله گوشت، لازم و ضروری است.

کد خبر: ۲۰۴٬۹۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha