۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
پروژه های نیمه تمام گردشگری به بخش خصوصی واگذار می شود
استاندار مازندران:

پروژه های نیمه تمام گردشگری به بخش خصوصی واگذار می شود

ساری - حسین زادگان، استاندار مازندران گفت: برای تحقق جهش تولید پروژه های نیمه تمام بخش گردشگری به بخش خصوصی واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان چهارشنبه شب در شورای برنامه ریزی در استانداری مازندران با پروژه های نیمه تمام بخش گردشگری به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار می شود، اظهار داشت: هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای این بخش در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: طبق برنامه ریزی پروژه های نیمه تمام گردشگری با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد به بخش خصوصی برای تکمیل واگذار می شود.

وی بازاریابی برای فروش محصولات صنایع دستی را از دیگر برنامه های جهش تولید در استان بیان کرد و گفت: استقرار کیوسک های صنایع دستی در اماکن گردشگری و بوستان ها از مهمترین برنامه ها برای رونق فروش این محصولات است.

استاندار مازندران همچنین بر لزوم بهره گیری از سامانه فضای مجازی و اینترنتی برای فروش محصولات صنایع دستی و بازاریابی این بخش تاکید کرد و گفت: در حوزه کشاورزی و شیلات نیز هدف گذاری برای جهش تولید باید صورت گیرد.

حسین زادگان میانگین رشد پیش بینی شده برای بخش کشاورزی را در سال جهش تولید شش تا هفت درصد اعلام کرد و گفت: برای تحقق این هدف باید برنامه عملیاتی تدوین و تهیه شود.

استاندار مازندران همچنین جهت دهی حرکت به سمت زراعت چوب و صیانت از جنگل را ضروری برشمرد و گفت: باید زمینه رشد و تولید گونه های سریع الرشد و سازگار با محیط زیست در استان فراهم شود.

وی اشتغال زایی و رفع محرومیت را مبنای برنامه های جهش تولید بیان کرد و گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی و رونق تولید باید مبنا و محور قرار گیرد.

کد خبر: ۲۰٬۴۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha