۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸
تلاش ناموفق گاوها برای عبور از مقاومت ۲۷ دلاری| احتمال ریزش قیمت سولانا تا ۲۰ دلار!
تحلیل بازار رمزارزها؛

تلاش ناموفق گاوها برای عبور از مقاومت ۲۷ دلاری| احتمال ریزش قیمت سولانا تا ۲۰ دلار!

قیمت سولانا که هفته های گذشته رشد چشمگیری را تجربه کرده بود، اکنون بار دیگر در سراشیبی قرار گرفته و احتمال ریزش قیمت تا ۲۰ دلار و حتی کمتر نیز وجود دارد.

به گزارش بازار؛ رمزارز سولانا که از ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ تاکنون و همزمان با رشد قیمت بیت کوین در بازار موفق به افزایش ۱۸۴ درصدی قیمت شده بود، از روز یکشنبه با ریزش قیمت بیت کوین رو به اصلاح مجدد قرار گرفته و بازار را به خرس ها واگذار کرده است.

با عدم موفقیت گاوهای بازار برای عبور از مقاومت مهم ۲۷ دلاری سولانا و تلاش چندباره آنها برای آزمایش این مقاومت، اکنون سولانا بار دیگر در سراشیبی اصلاح قیمت قرار گرفته و در صورت ادامه وضعیت فعلی، به احتمال زیاد، این رمزارز تا سطح ۲۰ دلار ریزش خواهد داشت.

لازم به ذکر است، از دست رفتن حمایت مهم ۲۳ هزار دلاری بیت کوین در روز دوشنبه، از دیگر دلایل مهم ریزش قیمت آلتکوین های مهمی چون سولانا بوده و تقریبا همه آنها در وضعیت مشابهی به سر می برند.

تحلیل تکنیکال قیمت سولانا

SOL USD 4H Price Chart

نمودار چهار ساعته قیمت سولانا نشان می دهد که گاوها موفق به عبور از مقاومت مهم و البته سنگین ۲۶ الی ۲۷ دلاری نشده اند. این سطح قیمت از آنجایی که نقطه متوسط حرکت ۲۰۰ روزه سولانا به حساب می آید مهم بوده و از دست رفتن آن، به معنای آغاز حرکت نزولی جدید برای این ارز است.

مهمترین مقاومت پیش روی سولانا همچنان روی ۲۶.۴۰ دلار قرار داشته و قیمت در حال حاضر در حال حرکت به سمت زیر خط روند صعودی است. با اینحال، ممکن است قیمت روی نقطه فیب ۰.۳۸ روی ۱۹.۶۷ حمایت شده و به سمت بالا بازگردد. اما در صورت از دست رفتن این حمایت، نقطه حمایت مهم بعدی پیش روی سولانا روی فیب ۰.۵ یعنی ۱۷.۴۶ دلار قرار خواهد داشت.

کد خبر: ۲۰۴٬۸۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha