۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
تأکید رئیس جمهور بر رفع شبهات مولدسازی دارایی‌ها
در جلسه هیات دولت مطرح شد

تأکید رئیس جمهور بر رفع شبهات مولدسازی دارایی‌ها

رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت مولدسازی دارایی‌های دولت، تبیین ابعاد و دستاوردها و رفع شبهات درباره مصوبه اخیر شورای هماهنگی سران قوا را ضروری دانست.

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی، امروز یکشنبه در ابتدای نشست هیات دولت، ولادت با سعادت مولا امیرالمؤمنین، امام علی علیه‌السلام را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که همه مردم از برکات ماه رجب و ایام‌البیض برای تقرب الهی، بهره‌مند شوند.

رئیس جمهور در ادامه این نشست، با توجه به برخی تلاش‌ها برای کمرنگ و کم‌رونق شدن جشنواره‌های فرهنگی و هنری ایام دهه مبارک فجر، از اهتمام مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری موفق این رویدادها قدردانی کرد.

رئیسی با بیان اینکه جوسازی‌ و حاشیه‌سازی‌ها نباید مسئولان را از کار و تلاش بازدارد، گفت: جریان انقلابی فعال در عرصه‌های فرهنگی و هنری، با همت و قوت تلاش کرده‌اند جلوه‌ای از هنر انقلابی را به نمایش بگذارند که این تلاش‌ها ارزشمند و ستودنی است.

رئیس جمهور در ادامه با تأکید بر اهمیت مولدسازی دارایی‌های دولت، تبیین ابعاد و دستاوردها و رفع شبهات درباره مصوبه اخیر شورای هماهنگی سران قوا را ضروری دانست.

همچنین، استاندار آذربایجان غربی با حضور در نشست امروز یکشنبه هیئت دولت، گزارشی از سفر آقای رئیسی به شهرستان خوی و نیازمندی‌های منطقه را مطرح و رئیس جمهور، دستور پرداخت تسهیلات به آسیب‌دیدگان، بازسازی مسکن مردم و مهلت دادن برای بازپرداخت وام‌های دریافتی را صادر کرد.

رئیسی، ضمن تشکر از خدمات هلال احمر و نیروهای مسلح و بسیج در امداد رسانی و اسکان اضطراری زلزله‌زدگان، بر ضرورت بازسازی و نوسازی مسکن مردم تأکید کرد.

کد خبر: ۲۰۴٬۵۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha