۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۲
آغاز عملیات اجرایی طرح تولید اتانول از متانول با سرمایه ‌گذاری ۴۸۰۰ میلیارد تومان در شهرستان دیر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

آغاز عملیات اجرایی طرح تولید اتانول از متانول با سرمایه ‌گذاری ۴۸۰۰ میلیارد تومان در شهرستان دیر

بوشهر- باستین معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر از آغاز عملیات اجرایی طرح تولید اتانول از متانول با سرمایه ‌گذاری ۴۸۰۰ میلیارد تومان در شهرستان دیر خبر داد.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان دیر ۹۱ پروژه و طرح با اعتبار ۶۴۰۰ میلیارد تومان افتتاح و یا اجرایی می‌شوند.

وی افزود: تعداد ۸۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۳۱ میلیارد تومان و ۶ پروژه اقتصادی نیز با اعتبار بیش از ۶ هزار میلیارد تومان در این شهرستان اجرایی و افتتاح شده‌اند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: ۵۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۲۸ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۲۶ پروژه عمرانی نیز با اعتبار ۱۰۳ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

باستین تصریح کرد: ۲ طرح اقتصادی با اعتبار ۶۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۴ طرح بزرگ اقتصادی نیز با حجم سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومان در شهرستان دیر آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به طرح‌های شاخص این شهرستان گفت: کارخانه رب گوجه‌فرنگی و همچنین طرح پرورش ماهی در قفس در شهرستان دیر به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر ابراز داشت: ۶۸ واحد مسکونی در قالب طرح جهش تولید مسکن در دیر با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

باستین بیان کرد: همچنین ۳۷ پروژه عمران شهری و روستایی نیز با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

وی از آغاز عملیات اجرایی طرح تولید میعانات گازی و انواع حلال‌های صنعتی در دیر خبر داد و اظهار داشت: این طرح در مجموعه پتروپالایش برزویه با اعتبار ۱۱۰۰ میلیارد تومان اجرایی می‌شود.

باستین از آغاز عملیات اجرایی طرح تولید اتانول از متانول از مجموعه فاتح کیمیا خبر داد و افزود: عملیات اجرایی این طرح بزرگ اقتصادی با اعتبار ۴۸۰۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین عملیات اجرایی ۲۱ پروژه عمران شهری و روستایی نیز با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۴٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha