۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
توسعه چرخه مرغ از تولید جوجه و فرآوری تا بسته‌بندی و توزیع در بوشهر
استاندار بوشهر تشریح کرد:

توسعه چرخه مرغ از تولید جوجه و فرآوری تا بسته‌بندی و توزیع در بوشهر

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از توسعه چرخه مرغ از تولید جوجه و فرآوری تا بسته بندی و توزیع این‌ محصول در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده ظهر امروز در پایان افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های دهه فجر تنگستان اظهار داشت: ۱۳۷ طرح با سرمایه گذاری ۳۷۰۰ میلیارد تومان در تنگستان در دهه فجر امسال، افتتاح یا اجرایی شده‌اند که اتفاق بزرگی است.

وی با بیان اینکه این میزان سرمایه‌گذاری در شهرستان تنگستان بی‌سابقه است، افزود: نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستانی و استانی در خلق این موفقیت بسیار نقش آفرین بوده‌اند.

وی از افتتاح طرح ماهی در قفس در بخش ساحلی تنگستان خبر داد و تصریح کرد: برای این طرح بزرگ بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

محمدی زاده خاطر نشان کرد: همچنین عملیات اجرایی طرح روشنایی اسکله بندر بوالخیر با سرمایه‌گذاری قابل توجه توسط سازمان بنادر آغاز شده است.

وی بر لزوم توسعه چرخه مرغ در استان از تولید جوجه تا فرآوری و بسته بندی و سردخانه و توزیع تاکید کرد و گفت: امروز عملیات اجرایی کارخانه جوجه کشی در تنگستان آغاز شد که تا یکسال آینده به بهره برداری می رسد و تمام جوجه مرغداری‌های استان از طریق این کارخانه تامین می‌شود.

محمدی زاده از راه‌اندازی کارخانه تولید غذای ماهی و میگو توسط شرکت لیان خبر داد و اظهار داشت: شرکت لیان یک‌ هلدینگ است که عملیات تولید غذای آبزیان را انجام داده و طی دو روز اخیر، سه مجموعه عظیم توسط این هلدینگ افتتاح و اجرایی شده است.

وی ابراز کرد: با بهره‌برداری از این واحدها، ظرفیت تولید غذای آبزیان در استان به ظرفیت مورد نیاز خواهد رسید.

محمدی زاده با بیان اینکه کیفیت تولیدات این کارخانه بسبار خوب است گفت: تولید با کیفیت غذای ماهی و میگو سبب می‌شود که کیفیت ماهی سی‌باس و میگوی پرورشی در استان بوشهر بالاتر رود و شرکت لیان در این حوزه پیشگام است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: با بهره‌برداری از سه واحد غذای آبزیان در هلدینگ لیان، در تولید غذای آبزیان بی‌نیاز می‌شویم و غذای آبزیان سایر استان‌های ساحلی را نیز تامین می‌کنیم.

کد خبر: ۲۰۴٬۰۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha