۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
۹۶ درصد طرح‌های دهه فجر در بوشهر توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است
معاون اقتصادی استاندار بوشهر:

۹۶ درصد طرح‌های دهه فجر در بوشهر توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است

بوشهر- باستین معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: ۹۶ درصد طرح‌های دهه فجر در استان بوشهر توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

علی باستین در حاشیه برنامه‌های دهه فجر در استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان‌های ده‌گانه استان بوشهر ۱۳۷ پروژه اقتصادی با اعتبار بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شوند که نسبت به سنوات قبل رشدی چشمگیر دارد.

وی افزود: حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران این حوزه، مورد توجه و تاکید مدیریت استان قرار دارد و در ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان نیز تاثیر زبادی دارد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه ۹۶ درصد پروژه‌های دهه فجر در استان بوشهر توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده خاطر نشان کرد: بیش از ۱۸ هزار شغل در حوزه اقتصادی در استان ایجاد شده که نقش بخش خصوصی در این عرصه غیر قابل انکار است.

باستین تصریح کرد: برای بازاریابی تولیدات بومی استان و تکمیل زنجیره ارزش محصولات تولیدی استان بوشهر از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم و امیدوارم به نتایج لازم برسیم.

وی اضافه کرد: در حوزه خرما در زمینه توسعه صنایع تبدیلی و بسته بندی و تسهیل شرایط صادرکنندگان تلاش‌های ارزنده‌ای انجام گرفته و برای سایر محصولات تولیدی نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: در دهه فجر ظرفیت تولید غذای آبزیان در بوشهر بالغ بر ۱۱۰ هزار تن افزایش یافته و نیاز استان تامین می‌شود.

کد خبر: ۲۰۴٬۰۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha