۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
­تشکیل کمیته ۵ نفره برای پیگیری مطالبات سازمان‌های نظام مهندسی
وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد

­تشکیل کمیته ۵ نفره برای پیگیری مطالبات سازمان‌های نظام مهندسی

وزیر راه و شهرسازی از تشکیل کمیته ۵ نفره پیگیری مطالبات سازمان‌های نظام مهندسی خبر داد و تاکید کرد: تشکیل کمیته ویژه حقوقی برای پیگیری مطالبات مورد توجه قرار بگیرد و در اسرع وقت پیگیری‌ها را آغاز کند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی از تشکیل کمیته ۵ نفره پیگیری مطالبات سازمان‌های نظام مهندسی خبر داد و تاکید کرد: تشکیل کمیته ویژه حقوقی برای پیگیری مطالبات مورد توجه قرار بگیرد و در اسرع وقت این کمیته تشکیل و پیگیری‌ها را آغاز کند.

بذرپاش در دیدار با اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، اولویت این وزارتخانه را رشد تولید مسکن مطابق با نیاز و قانون مصوب عنوان کرد و با اشاره به برخی مشکلات مطرح شده در این جلسه درخصوص افزایش تعرفه خدمات مهندسی، تجدیدنظر در بخشنامه تعارض منافع و... گفت: سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان به عنوان یکی از تشکل‌های مهم کشور و جزو بهترین مشاوران برای مجموعه وزارت راه و شهرسازی در اجرای طرح‌های مهمی همچون نهضت ملی مسکن به شمار می‌روند.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی سازمان نظام مهندسی ساختمان را شریک راهبردی و مشاور خود برای ارایه خدمات بهتر به مردم در حوزه ساخت و ساز می‌داند؛ بنابراین به دنبال ارتقای سطح همکاری و تعامل با این سازمان است.

بذرپاش با تاکید بر برگزاری نشست‌های مشترک دوره‌ای منظم مدیران وزارتخانه با سازمان نظام مهندسی ساختمان، اظهار داشت: از آنجایی که امنیت زندگی مردم در خانه هایشان تا حد زیادی به عملکرد سازمان نظام مهندسی و نظارت درست ودقیق اعضای آن وابسته است، داشتن نگاه راهبردی و همچنین تصویرسازی صحیح از این سازمان باید در اولویت برنامه‌های پیش رو باشد.

کد خبر: ۲۰۳٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha