۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
احتمال جهش صعودی در قیمت آوه| روند افزایش قیمت تا کجا ادامه خواهد یافت؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال جهش صعودی در قیمت آوه| روند افزایش قیمت تا کجا ادامه خواهد یافت؟

قیمت رمز ارز آوه (AAVE) همچنان با سرعتی نسبتا کند، در کانال صعودی مهمی به سر می برد که چگونگی ادامه این حرکت برای آینده قیمت بسیار مهم است.

به گزارش بازار؛ با وجود تحولات مثبت در اکوسیستم ارزهای دیجیتال، قیمت رمز ارز آوه (AAVE) همچنان با سرعتی نسبتا کند، در کانال صعودی مهمی به سر می برد که چگونگی ادامه این حرکت برای آینده قیمت بسیار مهم است.

آوه پس از صعود به بالاترین سطح سال گذشته یعنی ۹۱.۱۱، حدود ۱۰.۷ درصد عقب نشینی کرده و به ۷۸.۵۹ دلار رسید. طبق گزارش CMC، آوه در حال حاضر یکی از بزرگترین توکن های دیفای DeFi محسوب می شود که ارزش بازار آن بیش از ۱.۱ میلیارد دلار است.


تحلیل نمودار روزانه قیمت آوه

AAVE price

با عطف به نمودار روزانه، متوجه می شویم که قیمت آوه پس از ریزش تا سطح ۵۰ دلار در ماه دسامبر، در یک روند صعودی کند قرار داشته است. با افزایش قیمت آوه در بازار، این توکن اکنون با قیمت ۸۱ دلار خود، به بالای سطح مقاومت مهم روی ۶۷.۸۶ دلار حرکت کرده که بالاترین نقطه در ۵ دسامبر محسوب می شود. گاوهای بازار همچنین برای حرکت به بالای مقاومت کلیدی در نقطه ۲۳.۶% فیبوناچی اصلاحی در ۹۶.۲۵ دلار تلاش کرده اند.

قیمت آوه در حال حاضر، همچنان بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه باقی مانده و همچنین، به نظر می رسد که در حال تشکیل یک الگوی پرچم صعودی کوچک است که معمولاً یک علامت صعودی است.

بنابراین، آوه احتمالاً یک شکست صعودی خواهد داشت و خریداران سطح روانی مهم ۱۰۰ دلار را هدف قرار می دهند. افزایش قیمت به بالاتر از این سطح، می تواند مقاومت بعدی روی ۱۱۵.۵ دلار را هدف قرار دهد.

این قیمت چند نقطه بالاتر از سطح حیاتی ۹۸.۵۸ دلار است که قسمت بالایی الگوی فنجان و دسته را هدف قرار گرفته است. در تحلیل حرکت قیمت، این الگو معمولاً نشانه‌ای از تداوم روند صعودی است، اما شکست به زیر نقطه حمایت در ۷۵ دلار، این دیدگاه صعودی را باطل می‌کند.

کد خبر: ۲۰۳٬۵۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha