۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
کارخانه «زامیاد ۲» در شاهرود افتتاح می‌شود| اشتغال ۳۳۰۰ نفر در فاز اول
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

کارخانه «زامیاد ۲» در شاهرود افتتاح می‌شود| اشتغال ۳۳۰۰ نفر در فاز اول

شاهرود- خانی نماینده شاهرود و میامی در مجلس از افتتاح کارخانه زامیاد دو در این شهرستان خبر داد و گفت: اقدامات لازم در این راستای صورت گرفته و کارخانه طی سال آتی در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

علی اصغر خانی در گفتگو با خبرنگار بازار، از احداث کارخانه بزرگ «زامیاد۲» با چهار هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرستان شاهرود خبر داد و بیان کرد: اقدامات لازم در این راستای صورت گرفته و کارخانه سال آتی در این شهرستان افتتاح خواهد شد

وی از برگزاری نشست با مسئولان کارخانه زامیاد خبر داد و بیان کرد: این کارخانه برای سال آینده و در راستای تولید سالانه ۲۵ هزار دستگاه خودرو آغاز به کار خواهد کرد.

اشتغال ۳۳۰۰ نفر در فاز اول

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه این کارخانه سه هزار و ۳۰۰ شغل ایجاد خواهد کرد، بیان کرد: فاز نخست کارخانه در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار در شهرستان شاهرود راه اندازی خواهد شد.

خانی با بیان اینکه این کارخانه قرار است خودروی سواری، سنگین و نیمه سنگین تولید کند، بیان کرد: کارخانه زامیاد دو قادر به تولید ۱۰ هزار دستگاه ون در سال خواهد بود همچنین این کارخانه هفت هزار دستگاه کشنده و کامیون در سال تولید می کند که نشان از ظرفیت های بالای تولیدی آن دارد.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته توسط مسئولان کارخانه دو هزار مینی بوس در سال توسط زامیاد تولید خواهد شد، گفت: این کارخانه توان تولید هزار اتوبوس را در سال دارد.

کد خبر: ۲۰۳٬۵۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha