۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۹
تاثیر مولدسازی دارایی های دولت در رونق تولید و جبران کسری بودجه
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ مطرح کرد

تاثیر مولدسازی دارایی های دولت در رونق تولید و جبران کسری بودجه

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس گفت معتقد است مولدسازی دارای دولت می‌تواند در زمینه رونق تولید و جبران کسری بودجه و همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی موثر واقع شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، خلیل بهروزی فر، با اشاره به مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت و تاثیرات آن گفت :مولدسازی دارایی‌های دولت می‌تواند در زمینه افزایش منابع درآمدی دولت موثر باشد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته مولد سازی دارایی های دولت بیان کرد: اعضای حاضر در این کمیته باید دقت کنند که دارایی دولت به ثمن بخس به فروش برسد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اگر چنانچه همه موارد قانونی در زمینه مولدسازی دارایی‌های دولت رعایت شود و همچنین به تاکیدات توجه و به نوعی به درستی امانتداری صورت گیرد، مطمئنا مولدسازی دارایی دولت در زمینه کاستی‌ها و کسری بودجه موثر واقع خواهد شد. به واقع منابع حاصل از مولدسازی دارایی‌های دولت می‌تواند در راستای رونق تولید، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و اشتغالزایی هزینه شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در واقع هر چقدر پروژه‌های عمرانی در استان ها مشمول تاخیر شود این امر هم به ضرر مردم و هم اینکه این منابع را دچار استهلاک می کند بنابراین مولدسازی دارای دولت می‌تواند آثار خوبی را در پی داشته باشد.

کد خبر: ۲۰۳٬۲۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha