۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴
تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت همچنان در دست پیگیری است
رئیس هیئت مدیره شرکت های تعاونی سهام عدالت:

تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت همچنان در دست پیگیری است

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت های تعاونی سهام عدالت کشور با اشاره به پیگیری وضعیت جاماندگان سهام عدالت گفت: این طرح سال آینده به نتیجه می رسد.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که هیچ گونه پیش ثبت نام برای عضویت در سهام عدالت نداریم از مردم خواست تا فریب برخی سودجویان را نخورند و افزود: هرگونه ثبت نام در مراکز خدمات اینترنتی و پیشخوان وجاهت قانونی ندارد.

وی با عنوان این که جاماندگان سهام عدالت در دست پیگیری است، گفت: این طرح در سال آینده تعیین تکلیف می شود و اطلاع رسانی در این زمینه از طریق مبادی رسمی صورت می گیرد.

وی با اظهار این که در حال حاضر سامانه سهام عدالت بسته است، گفت: متاسفانه شرکت سرمایه گذاری در تلاش است تا مردم را به سمت سجام بکشاند که اقدام غیرقانونی است.

توکلی درباره با عنوان این که افرادی که سود سهام عدالت قبلی را نگرفتند با رفع مشکل به حساس آن ها واریز می شود، تصریح کرد: به رغم آن که قرار بود سهام شرکت هایی واگذار شود اما هنوز تعیین تکلیف نشده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت های تعاونی سهام عدالت از مردم خواست تا مراجعه به کافی نت ها پیشخوان های دولت برای ثبت نام سهام عدالت نداشته باشند، گفت: برخی سودجویان برای ثبت نام سجام ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان وجه از مردم دریافت می کنند که غیرقانونی است.

کد خبر: ۲۰۳٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha