۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
آغاز به‌کار پروژه رینگ کمربندی جنوب شیراز بعد از ۲۰ سال وقفه| رفع بار سنگین ترافیکی
نماینده شهرستان‌های کوار، سروستان و خرامه خبرداد؛

آغاز به‌کار پروژه رینگ کمربندی جنوب شیراز بعد از ۲۰ سال وقفه| رفع بار سنگین ترافیکی

شیراز- نماینده مردم شهرستان های کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه احداث رینگ کمربندی جنوب شیراز به شرق استان فارس پس از وقفه سی ساله با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالعلی رحیمی مظفری صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از طول مسیر اجرای این پروژه، گفت: این جاده به طول ۲۵ کیلومتر شهرستان سروستان را از شهر کوهنجان به شهرستان کوار متصل می کند.

رحیمی مظفری افزود: این پروژه یکی از مهمترین پروژه هایی جاده‌یی استان فارس است که باعث می شود شهرستان سروستان و شهرستان‌های شرقی استان فارس به شهرستان های جنوبی و استان بوشهر متصل شود.

نماینده مردم شهرستان های کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این پروژه طی چند روز آینده آغاز می‌شود، گفت: پیش بینی می شود در صورت تامین به موقع اعتبارات، این پروژه طی مدت زمان دو سال تکمیل شود.

تکمیل رینگ کمربندی جنوب شیراز می تواند بار سنگین ترافیکی را حل کند

به گفته وی با اجرای پروژه احداث جاده فرمشکان، زمینه اتصال بخشی از جاده کرمان و شرق فارس به جاده عسلویه از مسیر نی‌ریز، خرامه، سروستان، کوهنجان و کوار فراهم می شود.

رحیمی مظفری با اشاره به اینکه این پروژه‌ها از مهمترین طرح‌های زیربنایی استان فارس است که با تکمیل رینگ کمربندی جنوب شیراز می تواند بار سنگین ترافیکی را حل کند، گفت: هدف از بازدید و رفع موانع احتمالی پروژه با توجه به وجود خطوط لوله انتقال گاز و میعانات گازی و همچنین وضعیت زمین های کشاورزی است که در طول مسیر ممکن است مانع اجرای پروژه شوند.

کد خبر: ۲۰۳٬۲۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha