۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
رفع مشکلات بیش از ۱۰ هزار واحد تولیدی کشور
با کمک دستگاه قضا رقم خورد

رفع مشکلات بیش از ۱۰ هزار واحد تولیدی کشور

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: تاکنون مسایل و مشکلات ۱۰ هزار و ۲۵۹ واحد تولیدی کشور با کمک و حمایت‌های دستگاه قضایی مرتفع شده است.

به گزارش بازار، علی جمادی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قزوین افزود: با حمایت دستگاه قضایی همچنین شاهد احیای ۵۲۸ واحد تولیدی تعطیل شده در کشور بوده ایم که ۴۱ مورد آن سهم استان قزوین بوده است.

وی افزود: در ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه همچنین مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی با حضور معاون قوه به طور مستمر رصد و پیگیری می‌شود.

وی گفت: در نشست آینده این ستاد مسایل و مشکلات شرکت‌های دانش بنیان نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

جمادی یادآور شد: پیشنهاد اهالی تولید برای مسایل و مشکلات بخش صنعت به طور حتم مورد توجه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه قرار خواهد گرفت.

علی شعبانی، رییس کل دادگستری قزوین نیز در این نشست گفت: از همه ظرفیت‌های پیش بینی شده در قانون در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری برای حل مسایل و مشکلات تولیدکنندگان استفاده می‌شود.

وی اظهار کرد: ما حامی تولید و تولیدکننده واقعی هستیم، اما باید توجه داشت برخی به نام تولید تسهیلات را در بخش‌های غیر تعیین شده هزینه و یا پس از مدت‌ها و چندین بار مهلت به تعهدات خود عمل نمی‌کنند که در این رابطه اگر به تکالیف قانونی عمل نشود شاهد تضییع حقوق بیت المال خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری استان گفت: ما در کنار ستاد اقتصاد مقاومتی، شورای حفظ بیت المال را داریم بنابراین باید به طور متوازن به وظایف قانونی خود عمل کنیم.

کد خبر: ۲۰۳٬۲۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha