۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
وزارت جهاد نباید زیر توافق خود با زعفران کاران و کشاورزان بزند
نماینده مردم قائنات در مجلس:

وزارت جهاد نباید زیر توافق خود با زعفران کاران و کشاورزان بزند

نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: زمانی که با بحران گاز روبرو شدیم از مردم خواستیم که صرفه جویی کنند، اما بعد از عبور از این برهه حساس، با افزایش قیمت قبوض گاز روبرو شدیم!

به گزارش بازار، سلمان اسحاقی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۹ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری گفت: در ابتدا تشکر ویژه از آقای نیکزاد دارم، به این دلیل که هر وقت خواستیم صدای مستضعفان را به گوش مسئولان برسانیم، این فرصت را داده و اخطارهای ما را وارد دانستند.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیسی شما را در جامعه نه اصولگرا شناخته اند و نه اصلاح طلب؛ بلکه مردم شما را شخصی انقلابی می دانند، بنابراین زمانی که شخصی انقلابی می خواهد برای مقام عالی دولت رأی بگیرد، باید طبقه محروم و مستضعفان و صاحبان اصلی انقلاب را مدنظر داشته باشد، بنابراین هوشیار باشید، چرا که هر اتفاق اقتصادی که در جامعه می افتد نباید هزینه آن را مردم بدهند و هزینه ها به مردم تحمیل شود. به عنوان مثال زمانی که با بحران گاز روبرو شدیم از مردم خواستیم که صرفه جویی کنند، اما بعد از عبور از این برهه حساس، با افزایش قیمت قبوض گاز روبرو شدیم! در حالی که افزایش هزینه گاز تن مردم را می لرزاند و این کار اشتباهی بود که وزارت نفت انجام داد.

وی افزود: آقای رئیسی، شما باید دست آن تیم اقتصادی و افرادی که قصد دارند با افزایش قبوض، گرانی را به طبقه محروم تحمیل کنند، قطع کنید، چرا که اگر این کار را انجام ندهید، مجلس چنین خواهد کرد.

اسحاقی در تذکر دیگری، وزارت جهاد کشاورزی را خطاب قرار داد و گفت: این وزارتخانه در یک برهه از زمان زعفران را که نزدیک به ۴۰ میلیون تومان قیمت داشت، تحویل گرفت و در انبار نگه داشت، اما امروز با تصمیمات غلط خود، قیمت این محصول را به ۲۰ تا ۲۵ میلیون کاهش داده است، حال باید پرسید که این چه فسادی است که در وزارت جهاد کشاورزی و صادرکنندگان نفوذ کرده است، در حالی که شعار این دولت قطع کردن دست فساد و رانت بود.

این نماینده مردم اظهار کرد: زمانی که افزایش قیمت ها می کنیم، طبقه محروم متضرر می شوند، بنابراین وزارت جهاد کشاورزی نباید زیر توافق خود با زعفران کاران و کشاورزان بزند.

کد خبر: ۲۰۳٬۰۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha