۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
 لزوم استقرار شرکت نفت در خروجی گمرک بیله‌سوار
معاون استاندار اردبیل تاکید کرد؛

لزوم استقرار شرکت نفت در خروجی گمرک بیله‌سوار

اردبیل- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: لازم است استقرار شرکت نفت در خروجی گمرک بیله‌سوار در دستور کار مدیریت مجموعه باشد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، رضا قاسمیان در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: با توجه به پیچیدگی‌های حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اجرای بسیاری از سیاست‌ها و تصمیمات دولت در این حوزه وابسته به همراهی مردم است، لذا دست‌اندرکاران این عرصه باید با دقت و هوشمندی کامل و حرفه‌ای، تمهیدات لازم را جهت جلوگیری از سوءاستفاده افراد خاطی از تصمیمات دولت اتخاذ کنند.

وی افزود: در خصوص اجرایی کردن مصوبات کمیسیون استانی نیز مدیریت واحد و یکپارچه ضرورت دارد و همچنین با شناسایی نقطه هدف و راهکارهای علمی و عملی، می‌توان در راستای حل مسائل و نقاط کور حوزه مربوط، تصمیمات درست و لازم را در زمان و مکان مناسب گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: با این‌که اکثر کشورها در زمینه کالاهای اساسی و سوخت با مشکل و بحران جدی مواجه هستند، اما دولت سیزدهم با تلاش‌های شبانه‌روزی خود سعی در حل مسائل معیشتی مردم داشته و با حساسیت و جدیت ویژه برای تأمین کالاهای اساسی و سوخت اقدام می‌کند.

قاسمیان بیان کرد: اما در این میان مشاهده می‌شود که برخی افراد فرصت‌طلب جهت کسب سودهای هنگفت، نسبت به خروج برخی کالاهای اساسی و سوخت از مبادی رسمی با جاسازی باک‌های اضافی اقدام می‌کنند که باید مأموران گمرک و سایر متولیان این امر، در جهت جلوگیری از خروج این سرمایه‌های ملی با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، با جدیت و حساسیت بیش‌تری اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های نزدیک به ۶ ماه اخیر فرماندار بیله‌سوار، دبیرخانه کمیسیون استان و شرکت نفت در خصوص استقرار شرکت نفت در خروجی گمرک بیله‌سوار، مدیریت این گمرک باید در اسرع وقت نسبت به این موضوع اقدام کند.

کد خبر: ۲۰۲٬۸۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha