۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸
چاره اندیشی برای تخصیص اعتبارات عمرانی در استان های سردسیر
عضو کمیسیون اجتماعی با بازار مطرح کرد

چاره اندیشی برای تخصیص اعتبارات عمرانی در استان های سردسیر

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه کل تخصیصات عمرانی در سال جاری زیاد نبود، گفت: تمام سعی ما برای سال آینده بر این اساس خواهد بود که بودجه مناطق سردسیر زودتر از سایر استان ها مدنظر قرار گیرد.

ولی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، درباره راهکارها در زمینه تخصیص بودجه عمرانی به مناطق سردسیر بیان کرد: ما در بودجه سنواتی سال ۱۴۰۱ سعی کردیم تا تخصیص بودجه عمرانی مناطق سردسیر به درستی دیده شود.

وی تاکید کرد: بر این اساس تلاش کردیم تا بندی را در بودجه سالیانه بیاوریم و این مشکل را مرتفع کنیم.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با این حال تمام سعی ما برای سال آینده بر این اساس خواهد بود که بودجه مناطق سردسیر زودتر از سایر استان ها مدنظر قرار گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حال حاضر ۱۷ الی ۱۸ استان کشور در مناطق سردسیر قراردارد بنابراین تلاش می کنیم پیرو آوردن بندی در بودجه سال ۱۴۰۲ تخصیص اعتبارات عمرانی این استان ها زودتر از موعد مقرر مدنظر قرار گیرد.

اسماعیلی بیان کرد: حتما ما پیشنهاد خودمان را در جریان لایحه بودجه مطرح خواهیم کرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در حال حاضر استان های سردسیر دو الی سه ماه است که فصل کاری ندارند، بیان کرد: تخصیص بودجه عمرانی استان های سردسیر حتما باید زودتر از سایر استان ها مدنظر قرارگیرد البته کل تخصیصات عمرانی در سال جاری زیاد نبود و همان تخصیص ها هم باید سریعتر مدنظر قرار می گرفت.

کد خبر: ۲۰۲٬۸۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ن IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      0 0
      آقای اسماعیلی عزیز و دلسوز طرح ساماندهی نیروهای شرکتی به کجا رسید. ایشالا امسال ما بعد شونزده سال شرکتی و برده بودن تو بانک سپه تبدیل وضعیت میشیم؟