۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
۳ نکته مهم خرید جرثقیل سقفی

۳ نکته مهم خرید جرثقیل سقفی

انتخاب و خرید جرثقیل سقفی برای کارگاه و سوله مورد نظرمان می‌تواند بسیار پیچیده و سخت به نظر برسد. ولی اگر چند فاکتور اصلی و مهم را در نظر بگیرید مطمین باشید این فرآیند بسیار پیچیده نخواهد بود.

بازار: جرثقیل سقفی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ مختلف، بصورت سفارشی‌ طراحی و ساخته می‌شود و یک اندازه استانداری رای تمام سالن‌ها و کارگاه‌ها وجود ندارد. این بدان معنی است که جرثقیلی که برای کارگاه دیگران ساخته شده، برای سالن کار شما مناسب نخواهد بود.

در این پست به ۳ معیار مهم اشاره کرده‌ایم که بهتر است قبل از انتخاب و خرید قطعات جرثقیل سقفی به آن توجه نمایید:

نیازهای محل کارتان را مشخص کنید

جرثقیل ایستاده باشد یا نیمه ایستاده؟ جرثقیل قرار است در فضای باز استفاده شود یا فضای بسته ؟ کدام نوع جرثقیل سقفی مناسب شرایط کسب و کارمان است؟ جرثقیل سقفی پل دار، جرثقیل مونوریل، جرثقیل بازویی. چه نوع بالابری جرثقیلی از پس بارها و مواد کارگاه بر می‌آید؟ همه این موارد جزو سوالات حیاتی قبل از خرید جرثقیل سقفی است که کارشناسان شرکت سازنده جرثقیل نیز از شما خواهند پرسید.

۳ نکته مهم خرید جرثقیل سقفی

خرید قطعات جرثقیل سقفی با برند معتبر

حتما قبل از خرید قطعات جرثقیل سقفی، در مورد برند قطعات و لوازم یدکی جرثقیل تحقیق کنید. متاسفانه قطعات بی‌کیفیت زیادی وجود دارند که قابل مقایسه با برندهای معتبر نیستند. از معتبرترین برندهای لوازم جانبی جرثقیل سقفی، می‌توان به برندشرکت آلمانی دماگ اشاره کرد

همچنین این مورد را هم در نظر بگیرید که آیا قطعات یدکی برند مورد نظرتان در بازار یافته می‌شود و آیا شرکت‌های سازنده جرثقیل قادر به سرویس و تعمیر قطعات هستند یا نه؟

پس مطمئن شوید تمام اجزای جرثقیل سقفی، مانند بالابر، وینچ و قطعات یدکی از کیفیت بالایی برخوردار هستند، از شرکت های بسیار معتبر تهیه شده‌اند و در نهایت، استانداردهای صنعتی را رعایت می‌کنند.

شرکت سازنده جرثقیل سقفی

انتخاب شرکتی که قرار است جرثقیل مورد نظرتان را طراحی و تولید نماید، فاکتور مهمی است. تاریخچه و نمونه پروژه‌های شرکت سازنده جرثقیل را در نظر بگیرید. آیا پرسنل آموزش دیده و متخصص هستند؟ آیا قبل از خرید جرثقیل سقفی و بعد از آن، شرکت سازنده جرثقیل سقفی خدمات سرویس و پشتیبانی دارد؟

کیفیت محصولات و خدمات ارایه شده توسط شرکت سازنده جرثقیل، از هزینه‌های اضافی در آینده چون خرابی سیستم جرثقیل، جلوگیری به عمل می‌آورد. در مقابل انتخاب شرکت حرفه‌ای باعث افزایش راندمان و سرعت کسب و کارتان می‌شود. قیمت قطعات را هم چک کنید. مطمئنا قیمت بالابر زنجیری برقی با مدل سیم بکسلی متفاوت است..

در نهایت اینکه، به دنبال ضمانت‌نامه با حداکثر زمان پوشش قطعات و سرویس‌ها باشید. سعی کنید این پوشش ۱ تا ۲ ساله باشد. چون مابین یک تا دو سال میزان مقاومت و کیفیت قطعات و اجزای جرثقیل سقفی شما مشخص می‌شود.

بهترین شرکت سازنده جرثقیل سقفی

شرکت فنی و مهندسی نیروزا (بهزادان صنعت آریا) با چندین دهه سابقه در طراحی و ساخت انواع جرثقیل‌های سقفی، بالابر و وینچ باز، آماده ارائه مشاوره رایگان به شما صاحبان صنایع بزرگ و کوچک قبل از انتخاب و خرید جرثقیل سقفی مورد نظرتان است. همچنین شرکت نیروزا با شرکت دماگ، برند مطرح بالابر و لوازم جانبی جرثقیل همکاری مستقیم دارد و واردکننده (بدون واسط) از این شرکت آلمانی است.

جهت استعلام قیمت خرید قطعات جرثقیل سقفی و مشاوره رایگان برای ساخت جرثقیل، با شماره زیر تماس بگیرید یا به سایت شرکت نیروزا مراجعه نمایید. کارشناسان نیروزا از صفر تا صد ساخت جرثقیل در کنار شما خواهند بود.

شماره تماس دفتر مرکزی: ۸۸۹۰۹۳۶۶ – ۲۱

www.nirooza.com

کد خبر: ۲۰۲٬۷۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha