۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۶
مجلس به تقویت عرضه خودرو در بورس کمک می‌کند
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲:

مجلس به تقویت عرضه خودرو در بورس کمک می‌کند

­­عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲­گفت:­ عرضه خودرو در بورس باید برای همه خودروهای با تیراژ بالا دنبال شود تا دغدغه نوسانات غیرمنطقی قیمت خودرو برای مسئولان برطرف شود.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، پرویز اوسطی در مورد عرضه خودرو در بورس کالا بیان داشت: موافق عرضه خودرو در بورس هستیم و باید این روند ادامه پیدا کند. این به نفع مردم است و منافع آن به جای اینکه به جیب واسطه‌ها برود به مردم، یعنی خریداران واقعی و تولید برمی‌گردد.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ اضافه کرد: طبیعتا این پروسه به اصلاحات تکمیلی هم نیازمند است که حتما سازمان بورس در این زمینه اقداماتی را انجام می‌دهد و نیاز است مجلس هم در این زمینه کمک کند تا فرایند فروش خودرو در کشور شفاف شود و شاهد عرضه پرحجم خودرو در بورس باشیم.

نماینده مردم دهگلان کردستان اظهار داشت: عرضه خودرو در بورس باید برای همه خودروهای با تیراژ بالا دنبال شود تا دغدغه نوسانات غیرمنطقی قیمت خودرو برای مسئولان برطرف شود.
گفتنی است در پیشنهادات ۲۹ بندی سازمان بورس به مجلس برای بودجه سال ۱۴۰۲ بر عرضه ۵۰ درصد تولیدات خودروهای داخلی در بورس کالا تاکید شده است.

کد خبر: ۲۰۲٬۶۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha