۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴
رشد  ۸۲  درصدی فروش داروپخش در دی ماه

رشد ۸۲ درصدی فروش داروپخش در دی ماه

داروپخش در ۱ ماهه منتهی به ۳۰ دی ۱۴۰۱ معادل ۳۶۷ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره ۱ ماهه مشابه سال قبل ۸۲ درصد افزایش داشته است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت کارخانجات داروپخش با نماد دارو طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۰ دی ۱۴۰۱ معادل ۳۶۷ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره ۱ ماهه مشابه سال قبل ۸۲ درصد افزایش داشته است. همچنین دارو با سرمایه ثبت شده ۲۶۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۱۰ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۲۷۶ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد رشد داشته است.

طبق مجوز افزایش سرمایه شرکت در ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده در ۸ خرداد ۱۴۰۱ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان به ‌مبلغ ۲۶۰ میلیارد تومان (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان) در تاریخ ۱۸ دی ۱۴۰۱ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

باید توجه داشت که در حال حاضر مراکز دولتی از جمله دانشگاه های پزشکی و بیمارستان های دولتی بدهی هایشان را به صورت میانگین در بازده زمانی یک ساله پرداخت می کنند. یعنی عمق بدهی هایشان به شرکت های پخش به صورت میانگین ۳۶۰ روزه است.در حال حاضر شرکت های پخش دارو هر آنچه که از مجموعه های دولتی به عنوان مطالبه دریافت می کنند در اختیار شرکت های تولید کننده دارو قرار می دهند و آن ها هم این نقدینگی را جدا از صرف امور جاری، صرف خرید مواد اولیه و تجهیزات می کنند.

کد خبر: ۲۰۲٬۶۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha