۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
۹۹۰ ملک و دارایی راکد دولت، در مسیر مولدسازی قرار گرفت
با تصویب هیات عالی مولدسازی دارایی‌ها؛

۹۹۰ ملک و دارایی راکد دولت، در مسیر مولدسازی قرار گرفت

در سومین جلسه هیات عالی مولدسازی دارایی‌های دولت، ۹۹۰ ملک و دارایی راکد دولت در مسیر مولدسازی قرار گرفت.

به گزارش بازار، سومین جلسه هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت ظهر امروز به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و با تصویب این هیات، ۹۹۰ ملک و دارایی راکد دولت، در مسیر مولدسازی قرار گرفت.

در این جلسه، ۴۷۰ دارایی (اموال غیرمنقول) راکد وزارت جهادکشاورزی که مازاد تشخیص داده شد، برای راه اندازی ۶۳۱ پروژه نیمه تمام جهادکشاورزی، و همچنین ۵۲۰ دارایی (اموال غیرمنقول) راکد وزارت آموزش و پرورش که مازاد تشخیص داده شد، برای راه اندازی ۱۶۴۹ پروژه نیمه تمام ساخت مراکز آموزشی برای انجام تهاتر به تصویب هیات عالی مولدسازی رسید.

مخبر در این جلسه با تاکید بر اینکه باید نحوه شناسایی املاک و مازاد بودن این دارایی‌ها و نیز نحوه قیمت گذاری‌ها کاملا شفاف، مطابق آیین نامه مصوب و دقیق باشد، گفت: مولدسازی در حقیقت به معنای تبدیل به احسن دارایی هاست و اعتبارات حاصل از فروش دارایی‌های مازاد باید در طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای کشور و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دستگاه‌های اجرایی هزینه شود.

در این جلسه دادستان کل کشور، معاون نظارت مجلس و وزرای امور اقتصادی و دارایی، کشور، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش و رییس سازمان برنامه و بودجه حضور داشتند.

کد خبر: ۲۰۲٬۴۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha