۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
افزایش لحظه‌ای قیمت کالاها زندگی عادی را بر مردم سخت کرده است
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

افزایش لحظه‌ای قیمت کالاها زندگی عادی را بر مردم سخت کرده است

همدان - توسلی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش لحظه‌ای قیمت خودرو، ارز و مسکن و مایحتاج مردم زندگی عادی را بر آنها سخت کرده است.

فتح الله توسلی در گفتگو با خبرنگار بازار بابیان اینکه به عنوان نماینده مردم از آنچه در حوزه اقتصاد و معیشت می‌گذرد عذرخواهی می‌کنم، گفت: وضعیت تامین خودرو، مسکن، ارز و سایر خدمات به مردم به هیچ وجه شایسته ملت بزرگ ایران نیست.

مسئولان باید از محیط گلخانه‌ای که برای خود ساخته‌اند خارج شوند و با حضور در بین مردم ببینند واقعیت‌ها آنطور نیست که آنها تصور می‌کنند

توسلی بیان کرد: افزایش لحظه‌ای قیمت خودرو، ارز و مسکن و مایحتاج مردم عملا زندگی عادی را بر آنها سخت کرده است، برخی مسئولان باید از محیط گلخانه‌ای که برای خود ساخته‌اند خارج شوند و با حضور در بین مردم ببینند واقعیت‌ها آنطور نیست که آنها تصور می‌کنند.

وی افزود: متاسفانه در شرایطی که مردم با این مشکلات متعدد مواجه هستند شاهد ارسال قبض‌های گاز چندصد هزار تومانی و چند میلیونی برای مردم هستیم.

مجلس هزاران میلیارد تومان برای کمک به توسعه روستاها در جدول ۴-۱۴ بودجه سال جاری تصویب کرد اما متاسفانه تاکنون ریالی اختصاص نیافته و ما شرمنده مردم محروم روستاها شده‌ایم

وی بابیان اینکه ۱۰ ماه از سال جاری گذشته است و سازمان برنامه و بودجه حدود ۱۰ درصد از تخصیص منابع را انجام داده است، گفت: مجلس هزاران میلیارد تومان برای کمک به توسعه روستاها در جدول ۴-۱۴ بودجه سال جاری تصویب کرد اما متاسفانه تاکنون ریالی اختصاص نیافته و ما شرمنده مردم محروم روستاها شده‌ایم.

وی بابیان اینکه به برخی از وزارتخانه‌ها هشدار می‌دهم که بخاطر سوال از وزیر از مردم ما انتقام نگیرند، گفت: حضور بعضی مسئولان که توانایی اداره زیرمجموعه خود را ندارند ظلم به مردم و کشور است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: وزارت جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت، موضوع صادرات محصولات کشاورزی را به شکلی مدیریت کند که ضمن تامین نیازهای مردم در داخل با قیمت مناسب کشاورزان و سیب زمینی کاران به ویژه سیب مینی کاران شهرستان بهار که بخش قابل توجهی از سیب زمینی کشور را تامین می‌کنند، آسیب نبیند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش یک نماینده به حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ به دلیل جمعیت، محرومیت و وسعت منطقه حق مردم است.

کد خبر: ۲۰۲٬۳۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha