۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
 پیش‌نوین سند همکاری ایران و قزاقستان تهیه شده است
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی:

پیش‌نوین سند همکاری ایران و قزاقستان تهیه شده است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی، گفت: ایران و قزاقستان تقویت روابط دوجانبه و استفاده از ظرفیت‌های دو کشور را با جدیت دنبال می‌کنند.

به گزارش بازار، هوشنگ محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در جلسه کارشناسی پیش‌نوس سند هجدهمین اجلاس همکاری‌های اقتصادی دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان به عنوان رئیس کارگروه این اجلاس، گفت: جلسات مختلفی برای این اجلاس با تاکیدات روسای جمهور دو کشور مبنی بر تقویت روابط چندین ساله جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان برگزار شده است.

وی ادامه داد: پیش‌نوین سند همکاری دو کشور تهیه شده و در جلسه وبیناری بررسی اولیه به عمل آمده است که در این خصوص تشکر ویژه داریم.

محمدی تصریح کرد: این سند و این اجلاس با حضور مقامات دولتی و بخش خصوصی ایران در کشور قزاقستان در حال برگزاری است که نشان دهنده جدیت طرفین برای تقویت همکاری‌های دوجانبه و استفاده از ظرفیت دو کشور است.

وی یادآور شد: امیدواریم با امضای این سند توسط وزاری دو کشور، زمینه همکاری بسیار مطلوبی را برای مراودات تجاری و فرهنگی را فراهم سازیم.

محمدی با تاکید بر این که جزییات سند در کارگروهای تشکیل شده بررسی خواهد شد، افزود: امروز پیش‌نویس جمع‌بندی این سند فراهم خواهد شد و فردا برای امضای طرفین آماده خواهد بود.

کد خبر: ۲۰۲٬۳۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha