۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
رئیس جمهور نسبت به کنترل ارز از تمام توان خود استفاده کند
نماینده مردم بوشهر در مجلس:

رئیس جمهور نسبت به کنترل ارز از تمام توان خود استفاده کند

نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: رئیس جمهور محترم می دانم دغدغه دارید اما برای کنترل نرخ ارز، پیشگیری از تورم فلج کننده و توجه به معیشت مردم که کمر آن ها را شکسته است از تمام توان استفاده نمایید.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عبدالکریم جمیری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: اتحادیه اروپا بداند که تاکنون فشارها و تحریم ها موجب تقویت نظام و سپاه عزیز بوده است و این موضع اخیرشان موجب قدرتمندی سپاه سرافراز خواهد بود.

نماینده مردم بوشهر و گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس جمهور محترم می دانم دغدغه دارید اما برای کنترل نرخ ارز، پیشگیری از تورم فلج کننده و توجه به معیشت مردم که کمر آن ها را شکسته است از تمام توان استفاده نمایید و تکلیف سرمایه گذاری عرصه تولید و سد بزرگ را روشن کنید.

وی خطاب به وزیر نیرو، بیان کرد: به شدت از شرکت آبفا نسبت به تعلل در انجام پروژه فاضلاب بوشهر و تکمیل پروژه های گناوه و دیلم و بی توجهی کامل به فاضلاب دو شهرستان حوزه انتخابیه ام گله مند و بر استقرار آبفا تاکید می کنم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: وزیر جهاد کشاورزی و وزیر کشور حل نهایی مشکل شناورهای صیادی صید صنعتی که ۲ سال است بلاتکلیف بوده و به شدت ضرر کرده اند ضروری است.

جمیری افزود: وزیر کشور نسبت به تشکیل جلسه پیشنهادی برای حل موضوع دو روستای هلیله و بندرگاه تسریع کنید

کد خبر: ۲۰۲٬۲۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha