۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
اجرای پروژه‌های عمرانی با بالاترین کیفیت و دقت اولویت برنامه ها است
سرپرست منطقه یک شهرداری همدان:

اجرای پروژه‌های عمرانی با بالاترین کیفیت و دقت اولویت برنامه ها است

همدان - سرپرست منطقه یک شهرداری همدان رویکرد و اولویت اصلی این منطقه را اجرای پروژه‌های عمرانی با بالاترین کیفیت و دقت، در اسرع وقت دانست.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مرتضی حضرت‌زاده در نشست با پیمانکاران پروژه‌های شهری با بیان اینکه مجموعه شهرداری نهادی اجرایی است که وظایف و خدمات متعدد را بر عهده دارد اظهار کرد: یکی از شاخص‌ترین وظایف محوله به این مجموعه ارائه خدمات عمرانی، اجرای پروژه‌های عمرانی و رفع نیازمندی‌های سطح شهر است.

وی ضمن تقدیر از اقداماتی که پیمانکاران برای اجرای پروژه‌ها انجام می‌دهند، افزود: سرعت در اجرای پروژه های نیمه تمام و در حال اجرا یکی از مواردی است که باعث رضایتمندی شهروندان خواهد شد و لازم است شهرداری و پیمانکاران با تسهیل موارد اجرایی در راستای این مهم گام بردارند.

سرپرست منطقه یک شهرداری همدان رویکرد و اولویت اصلی این منطقه را اجرای پروژه‌های عمرانی با بالاترین کیفیت و دقت، در اسرع وقت دانست و افزود: از یک سو باید عملیات اجرایی پروژه‌ها از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا طی سالیان مورد استفاده شهروندان قرار گیرند و هزینه‌های گزافی برای بازسازی و بهسازی آنها صرف نشود و از سوی دیگر با تسریع در عملیات عمرانی پروژه‌های شهری زمینه تأمین و ارتقای هر چه بیشتر شهر ایجاد شود.

وی با بیان اینکه حساب‌های پرداختنی به پیمانکاران یکی از عوامل مهم در پیشبرد سریعتر پروژه‌هاست گفت: باید با رعایت عدالت در پرداخت و جدا کردن سبد حساب‌های پرداختنی به موارد اهم این مسئله به نحو بهتری مدیریت شود تا پیمانکاران بتوانند برای پیشرفت هرچه سریعتر پروژه‌ها برنامه‌ریزی مناسبی را انجام دهند.

در این نشست هر یک از پیمانکاران نیز ضمن معرفی پروژه‌های خود از عواملی که می‌تواند اجرای این پروژه‌ها را سرعت بیشتری ببخشد سخن گفتند تا شهرداری به عنوان کارفرما با تسهیل مناسب عوامل مختلف اجرای پروژه ها را سرعت ببخشد.

کد خبر: ۲۰۲٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha