۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
تحویل ۱۰ دستگاه ادوات کشاورزی به کشاورزان بهشهری
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تحویل ۱۰ دستگاه ادوات کشاورزی به کشاورزان بهشهری

ساری- بابایی، ناظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در طرح جهش تولید دیمزارهای مازندران گفت: ۱۰ دستگاه ادوات کشاورزی به کشاورزان مناطق محروم هزار جریب بهشهر تحویل شده است.

مهدی بابایی درگفتگو با خبرنگار بازار از تحویل ۱۰ دستگاه ادوات کشاورزی به کشاورزان مناطق محروم هزارجریب بهشهر خبر داد و گفت:ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در زمینه اعطای تسهیلات چهار درصدی برای خرید تجهیزات و ادوات کشاورزی حمایت کرده است.

وی با اظهار این که تسهیلات خرید ادوات کشاورزی با بازپرداخت هفت ساله ارائه می شود، افزود: با تامین ادوات کشاورزی مشکل تعداد زیادی از کشاورزان سنتی کار منطقه برطرف شده است.

وی از افزایش تولید ۵۰ درصدی گندم در هزار جریب بهشهر با اجرای طرح جهش در دیمزارهای استان خبر داد و گفت: این رشد نتیجه استفاده کشاورزان از ادوات کشاورزی نوین بوده است.

ناظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در طرح جهش تولید دیمزارهای مازندران همچنین از تولید هسته های بذری در مناطق دیم استان خبر داد و گفت: هسته های بذری دیم با هدف خودکفایی در تولید بذر و کشت انواع محصولات دیم در استان تولید می شود.

بابایی با اشاره به پرداخت یارانه بیمه برای دیمزارهای استان گفت: در این طرح با حمایت صندوق بیمه کشاورزی، جهاد کشاورزی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تمامی محصولات زراعی دیم به صورت ویژه زیر پوشش بیمه قرار می گیرد.

۲۶ هزار هکتار از دیمزارهای مازندران زیر پوشش طرح جهش تولید قرار دارند.

کد خبر: ۲۰۲٬۰۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha