۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
ثبت نام دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان آغاز شد
رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی گرگان:

ثبت نام دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان آغاز شد

گرگان- رحمانی، رئیس هیئت نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان گفت: ثبت نام داوطلبان عضویت در هیئت نمایندگان انتخابات دهمین دوره اتاق بازرگانی گرگان از امروز به مدت یک هفته انجام می شود.

حسین رحمانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، گرگان ساعت هشت صبح دهم اسفند سال جاری در محل اتاق بازرگانی گرگان برگزار می شود.

رئیس هیئت نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان افزود: در راستای اجرای تبصره دو ماده ۱۵ قانون اتاق بازرگانی جمهوری اسلامی ایران دهمین دوره انتخابات اتاق گرگان برگزار می شود.

وی داشتن کارت عضویت معتبر حقیقی، حقوقی و یا حداقل دو سال سابقه عضویت به طور پیوسته یا نایپوسته را از شرایط عضویت دانست و گفت: داشتن تابعیت ایرانی واعتقاد با نظام جمهوری اسلامی از دیگر شروط به شمار می رود.

وی با تاکید براینکه عدم سابقه ورشکستگی به تقصیر و تقلب از دیگر شرایط عوضیت است، افزود:عدم محکومیت به مجازاتی که موجب محدودیت از حقوق اجتماعی می شود و احراز اهلیت تجاری از دیگر ملزومات داوطلبان دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی است.

رئیس هیئت نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان خاطر نشان کرد: در این دوره از انتخابات فقط آن دسته از فعالان اقتصادی که حوزه تولید، صادرات و واردات فعالیت داشته امکان کاندیدایی یا دادن رای دارند.

وی ادامه داد: علاقمندان به عضویت در هیئت نمایندگان می توانند در ساعت اداری با مراجعه به اتاق بازرگانی گرگان واقع در خیابان لشگر، مستندات خود را به هیات نظارت بر انتخابات ارائه کنند.

رحمانی خاطر نشان کرد: آن دسته از افرادی که امکان مراجعه حضوری ندارند هم می توانند با مراجعه به سایت HTTP://ELECTION.ICCIMA.IR با گذراندن مراحل و فراینده های مندرج در سامانه، مستندات خود را بارگذاری کرده و سپس کد رهگیری دریافت کنند.

کد خبر: ۲۰۱٬۹۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha