۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
۲۵ درصد افراد شاغل در شهرداری همدان بانوان هستند
شهردار همدان:

۲۵ درصد افراد شاغل در شهرداری همدان بانوان هستند

همدان - شهردار همدان گفت: ۲۵ درصد افراد شاغل در شهرداری همدان را بانوان تشکیل می دهند و در مشاغل مختلف اعم از درآمد، شهرسازی و نوسازی بهره‌وری خوبی دارند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ ظهر دوشنبه در مراسمی با حضور رئیس شورای شهر و برخی از اعضای شورای شهر، شهردار همدان و برخی از مدیران شهری از بانوان شاغل در شهرداری همدان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و پاسداشت مقام زن تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: مقام و جایگاه زن در اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران مقامی والا و بسیار ارزشمند است.

محمود مسگریان با تأکید بر فراهم کردن زمینه برای حضور فعال زنان در مدیریت شهری افزود: برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های بانوان در راستای انجام خدمت خالصانه به مردم همدان و تلاش برای توسعه و آبادانی شهر همدان باید بسترهای لازم و مناسب فراهم شود.

شهردار همدان نیز بانوان را از اقشار مهم و توانمند جامعه دانست و تصریح کرد: الگوی بانوان و حتی آقایان در کشور ما حضرت فاطمه زهرا(س) است و خوشبختانه بانوان شاغل در شهرداری همدان از صبورترین، مردمدارترین، منظم ترین و سالم ترین به لحاظ کاری هستند.

مسعود حسینی ظرفیت‌های بانوان مدیریت شهری را به لحاظ فنی و کاری بالا دانست و افزود: حدود ۲۵ درصد افراد شاغل در شهرداری همدان را بانوان تشکیل می دهند که در مشاغل مختلف اعم از درآمد، شهرسازی و نوسازی بهره‌وری خوبی داشته اند.

شهردار همدان در ادامه افزود: امیدواریم در فراخوان ها برای تصدی پست های مختلف در شهرداری بانوان شرکت کنند و شاهد حضور بانوان در سطح معاونت و مدیر منطقه باشیم.

وی بانوان را به لحاظ نقش های متفاوت زن، خواهری، مادری بسیار ارزشمند تلقی کرد و اظهار داشت: یک اصل مهم اولویت قرار دادن خانواده و ارزشمند دانستن نقش مادری توسط بانوان است.

کد خبر: ۲۰۱٬۸۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha