۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
شرکت نفت به تعهداتش در قبال طرح رزاق عمل نکرده است
نماینده مردم سیستان در گفت و گو با بازار؛ 

شرکت نفت به تعهداتش در قبال طرح رزاق عمل نکرده است

زاهدان- سرگزی، نماینده مردم سیستان در مجلس، گفت: مقرر شده بود تا شرکت نفت روزانه یک میلیون لیتر سوخت به منطقه سیستان ارسال کند اما به تعهداتش عمل نکرد.

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: یکی از چالش های در پیش رو عدم اختصاص سوخت لازم به منطقه سیستان جهت بهره برداری در طرح رزاق است.

نماینده مردم سیستان در مجلس، با بیان این مطلب که این طرح یکی از راهکارهای موقت برای تقویت معیشت مردم سیستان است، گفت: در قالب این طرح باید روزانه یک میلیون لیتر سوخت فارغ از سهمیه سوخت مردم سیستان به این منطقه ارسال شود که این امر محقق نشده است.

سرگزی افزود: دو دسته از افراد در سیستان از این طرح بهره مند می شوند، افرادی که دارای سوخت مازاد بر نیازشان هستند که باید سوخت شان را به جایگاههایی که توسط سازمان همیاری شهرداریها مشخص شده به فروش برسانند تا از این طریق در آمدی عایدشان شود.

وی تصریح کرد: در این بخش حدود ۶۰ هزار خانوار تحت پوشش قرار می گیرند، همچنین دسته دوم افرادی هستند که سوخت مازاد نداشته و از لحاظ درآمدی هم در وضعیت نامطلوبی قرار دارند.

نماینده مردم سیستان با اشاره به اینکه، پیش بینی شده ۳۵ هزار نفر از سود به دست آمده بهره مند شوند، گفت: انتظار داریم با توجه به شرایط پیش آمده هر چه سریعتر طرح رزاق در منطقه عملیاتی شود.

کد خبر: ۲۰۱٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha