۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
 سوخت جایگزینی در اختیار دامداران قرار نگرفت
یک دامدار صنعتی:

سوخت جایگزینی در اختیار دامداران قرار نگرفت

گرگان_ پدری، دامدار صنعتی در گلستان گفت: با توجه به قطعی گاز در روزهای اخیر و اعلام مسولان برای استفاده از سوخت جایگزین هیچگونه سوختی در اختیار دامداران قرارنگرفت. 

محمد پدری در گفتگو باخبرنگار بازار اظهار کرد: با توجه به قطعی گاز در روزهای اخیر و اعلام مسولان برای استفاده از سوخت جایگزین هیچگونه سوختی در اختیار دامداران قرارنگرفت.

این دامدار صنعتی با اشاره به اینکه ۱۲۰ راس دام سنگین دارد، افزود: برای فعالیت در دامداری مجبور به استفاده از سوخت تراکتورهایمان شدیم و با مراجعه برای دریافت سوخت با بهانه های مختلف از تخصیص آن خودداری می کنند.

وی ادامه داد: برای اینکه خسارتی به دام ها وارد نشود مجبور به تهیه سوخت از بازار با قیمت بیشتر شده ایم.

پدری یادآورشد: علی رغم اینکه مدیران استانی اعلام کرده بودند بدون ثبت در سامانه می توان سوخت جایگزین تهیه کرد اما در عمل چنین اتفاقی نیافتاد.

وی با بیان این نکته که هزینه های پرورش و نگهداری دام چندین برابر شده، خاطرنشان کرد: علاوه بر هزینه های تولید دامدار باید بخشی از درآمد را صرف تهیه و تامین سوخت مورد نیاز واحد صنعتی کند که چنین روندی به طور قطع به صرفه نیست.

این دامدار صنعتی با بیان اینکه ماهانه بالغ بر پنج میلیون تومان هزینه برای سوخت پرداخت می کنند، گفت: سهمیه سوختی که به دامداران می دهند به اندازه مصرف نبوده و غیر کارشناسی است.

کد خبر: ۲۰۱٬۷۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha