۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
ایران بابکت، برترین تولید کننده جارو تراکتوری در ایران

ایران بابکت، برترین تولید کننده جارو تراکتوری در ایران

برای نظافت معابر شهری و برون شهری، بهره گیری از تجهیزات مکانیزه مانند جاروی شهری یا ماشین های صنعتی مشابه در تمام دنیا امری طبیعی است.

بازار: برای نظافت معابر شهری و برون شهری، بهره گیری از تجهیزات مکانیزه مانند جاروی شهری یا ماشین های صنعتی مشابه در تمام دنیا امری طبیعی است. این جلوبندهای جاروها که در انواع و ابعاد گوناگون ساخته می شوند و قابلیت اتصال به انواع ماشین آلات صنعتی را دارا می باشند، در ساختار کلی و نحوه کارکرد عمدتا مشابه یکدیگر هستند. در ادامه قصد داریم تا شما را با جارو تراکتوری ایران بابکت که خود را به عنوان پدیده ای نوظهور برای پاکسازی انواع معابر و محوطه ها معرفی کرده است، بیشتر آشنا نماییم، پس با ما تا انتها همراه باشید.

جارو تراکتوری چیست؟

جلوبند جارو تراکتوری که به آن جاروی تراکتوری نیز می گویند، قابلیت نصب شدن به قسمت به پشت یا جلوی تراکتور را جهت نظافت هرچه مطلوب تر محوطه ها و معابر شهری و غیر شهری دارا می باشد. با بهره گیری از این جارو که توسط مجموعه ایران بابکت برای نخستین بار در ایران و شاید دنیا به بهره برداری رسیده است، قادر خواهید بود انواع زباله خشک نظیر گرد و خاک و برگ درختان و به کمک آبپاش آن انواع زباله های سفت تر نظیر گل و لای خشک را نیز از کف زمین پاکسازی نمایید.

کاربرد جارو تراکتوری

مهمترین کاربردهای جلوبند جارو تراکتوری شامل موارد زیر است:

  • پاکسازی گل و لای و انواع زباله خشک
  • پاکسازی شن و ماسه یا روغن ریخته شده روی سطح زمین
  • پاکسازی انواع سنگ و سنگ ریزه
  • پاکسازی شاخ و برگ درختان
  • پاکسازی برف سبک
  • پاکسازی و نظافت کارخانه ها و کارگاه های بزگ
  • پاکسازی و نظافت انواع معابر شهری و جاده ای
  • پاکسازی و نظافت پارکینگ های عمومی
  • پاکسازی و نظافت انواع ادارات و محوطه های بزرگ

نحوه کارکرد جارو تراکتوری

در واقع نحوه کارکرد جلوبند جارو تراکتوری به این صورت است که این جارو انواع زباله خشک، گرد و خاک و شاخ و برگ درختان را درحال انجام نظافت در مخزن خود جمع نموده و در انتهای کار، در محل مورد نظر و تحت فرمان راننده تراکتور تخلیه می کند. برای اینکه بتوانید به کمک این جلوبند، برخی از زباله ها سفت تر و یا گرده سیمان، شیشه و ماسه را از کف زمین پاکسازی کنید، باید هنگام خرید، نوع دارای آبپاش این جلوبند را سفارش دهید.

کیفیت متریال مورد استفاده

مجموعه ایران بابکت به جهت جلب رضایت کامل مشتریان و با توجه به سیاست های مشتری مدارانه ای که همواره در اولویت کار خود قرار داده است، در مراحل تولید این جلوبند جارو از با کیفیت ترین متریال و مواد اولیه موجود در بازار استفاده کرده است. در همین راستا به لحاظ ضخامت ورق آهن، هیدروموتورهای مورد استفاده و حتی کیفیت برس، از بهترین و مقاوم ترین نوع موجود در بازار در فرآیند ساخت این جلوبند استفاده شده است.

قیمت جلوبند جارو تراکتوری

قیمت جلوبند جارو تراکتوری با در نظر گرفتن نوع مواد اولیه مورد استفاده در روند ساخت آن توسط ایران بابکت، کاملا معقول و منصفانه در نظر گرفته شده است. دقت داشته باشید که صرفا پایین بودن قیمت یک محصول نشان دهنده قیمت مناسب آن نخواهد بود.

در اصل هنگامی که شما محصولی را با کیفیت بالا و قیمتی منصفانه و منطقی روانه بازار می کنید، ارزش خرید آن برای مشتری به شکل محسوسی افزایش پیدا می کند. ایران بابکت علیرغم بهره گیری از بهترین مواد اولیه ممکن در پروسه تولید جلوبند جاروی تراکتوری، قیمت آن را در بازه ای معقول و منصفانه برای مشتریان قرار داده است، که این نیز نکته ای ارزشمند به شمار می رود.

نحوه سفارش و خرید جلوبند جارو تراکتوری

برای سفارش جلوبند جارو تراکتوری، مشتری باید قبل از هر چیز مدل تراکتور و مشخصاتی مانند قدرت موتور، قدرت هیدرولیک و سایر مشخصات فنی تراکتور خود را به مجموعه ایران بابکت اعلام کند، تا با در نظر گرفتن نوع، مدل و ویژگی های تراکتور، یک جلوبند یا پشت بند جارو با ابعاد مناسب توسط مجوعه تولید گردد.

در صورتی که مشتریان نیاز به وجود آبپاش برای جاروی تراکتوری خود داشته باشند، می توانند در حین روند سفارش، این قضیه را با مجموعه در میان بگذارند تا این آپشن اضافی برای آنها اعمال شود. انتخاب رنگ جلوبند جاروی تراکتوری یکی دیگر از موارد ثبت سفارش برای خرید جارو تراکتوری است. مشتری باید با توجه به سلیقه خود، رنگ مد نظرش را انتخاب و به مجموعه اعلام کند تا جاروی تراکتوری با رنگ دلخواه مشتری تولید شود.

در پایان و با در نظر گرفتن سلیقه و نیازهای مشتری، قیمت جلوبند جاروی تراکتوری تعیین و به مشتری جهت خرید و ثبت نهایی سفارش اعلام می گردد.

ایران بابکت، برترین تولید کننده جارو تراکتوری در ایران

ایران بابکت، برترین مرجع تولید انواع جلوبند جارو

مجموعه ایران بابکت درحال حاضر برترین مرجع خرید و فروش انواع مینی لودر بابکت و ارائه دهنده انواع قطعات و تجهیزات بابکت از جمله جلوبند جارو بابکت و جلوبند جارو تراکتوری با بهترین کیفیت و خدمات مشتری مدارانه در سراسر کشور به تمامی ارگان ها می باشد. مجموعه ایران بابکت آماده دریافت هرگونه سفارش و ارسال سفارشات به سراسر کشور خواهد بود.

منبع:

https://iranbobcat.ir/

کد خبر: ۲۰۰٬۹۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha