۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
کالاهای موجود در گمرک همدان تعیین تکلیف شوند
دادستان همدان:

کالاهای موجود در گمرک همدان تعیین تکلیف شوند

همدان - دادستان همدان بابیان اینکه عمده کالاهای موجود در انبارهای گمرک تجهیزات مربوط به خط تولید و یا مواد اولیه واحدهای تولیدی است بر تعیین تکلیف کالاهای موجود در گمرک همدان تاکید کرد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، حسن خانجانی در بازدید میدانی از انبارهای گمرک با هدف بررسی وضعیت و عملکرد موجود اظهار کرد: به منظور حمایت از تولید و اشتغال و رفع موانع آن ها با گمرک استان برای ترخیص و یا تعیین تکلیف برخی از کالاها مکاتبه می‌شود.

وی عنوان کرد: عمده کالاهای موجود در انبارهای گمرک تجهیزات مربوط به خط تولید و یا مواد اولیه واحدهای تولیدی است که به دلیل مشکلات بین دستگاهی در روند ترخیص آن خلل ایجاد می شود، بنابراین در راستای حفظ حقوق عامه و صیانت از بیت المال دستورات قانونی لازم به تناوب صادر می شود.

دادستان همدان افزود: مشکلات بانکی و عدم تأمین به موقع ارز واحدهای تولیدی، نیز مانع دیگری بر سر راه تولیدکننده برای ترخیص کالا از گمرک است.

وی تصریح کرد: به منظور حل این مشکل مکاتبه برای ترخیص بخشی از کالا یا تجهیزات انجام می شود تا با نصب تجهیزات و راه اندازی آن واحد و در نهایت تأمین مالی، تولیدکننده بتواند مابقی کالاهای خود را ترخیص کند.

کد خبر: ۲۵۵٬۶۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha