۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
تعهدات اشتغال‌زایی بنیاد برکت در ایلام ۷۰ درصد تحقق یافته است
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام:

تعهدات اشتغال‌زایی بنیاد برکت در ایلام ۷۰ درصد تحقق یافته است

ایلام-زارع مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ایلام گفت: طی سالجاری بیش از ۷۰ درصد تعهد اشتغالزایی بنیاد برکت در استان با ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه محقق شده و تا پایان سال به تحقق ۱۰۰ درصدی می‌رسد.

محمد زارع در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بیش از ۲۰ درصد تسهیلات بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، به حوزه صنایع دستی و گردشگری در استان اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، تاکنون تسهیلات زیادی به حوزه صنایع دستی استان اختصاص داده است، افزود: بنیاد برکت طی سالجاری در استان ایلام بیش از ۷۰ درصد تعهد خود را در زمینه ایجاد اشتغال و افزایش تولید با ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه انجام داده و ۳۰ درصد مابقی هم در حال انجام است که تا پایان سال به صورت ۱۰۰ درصدی محقق خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام با تاکید بر اینکه در هر حوزه‌ای که بتوانیم به رفع محرومیت و توسعه استان کمک کنیم، کوتاهی نخواهیم کرد، یادآور شد: توسعه بخش گردشگری و صنایع دستی می‌تواند به جبران برخی عقب ماندگی‌های استان کمک کند.

وی، به تاثیر بسزای گردشگری سلامت در توسعه استان اشاره و تصریح کرد: گردشگری سلامت یکی از راه‌های ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای استان است که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در رشد اقتصادی و توسعه پایدار برای استان داشته باشد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام ادامه داد: بر اساس ارزیابی‌ها، درآمد حاصل از محل گردشگری می‌تواند با کمترین هزینه انجام و سود کلان بدست آورد.

زارع ادامه داد: ایلام نیز به دلیل همسایگی با کشور عراق و فراهم بودن شرایط تردد آسان و امنیت پایدار می‌تواند میزبان گردشگران سلامت باشد و از این مزایا برای توسعه بهره‌مند شود.

کد خبر: ۲۰۰٬۸۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha