۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
اعتبارات و مطالبات مربوط به تامین اجتماعی در لایحه بودجه مشخص نشده است
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ مجلس:

اعتبارات و مطالبات مربوط به تامین اجتماعی در لایحه بودجه مشخص نشده است

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ در مجلس، از بی‌توجهی به تعیین اعتبارات و مطالبات مربوط به تامین اجتماعی و حوزه آسیب‌های اجتماعی در لایحه بودجه ۱۴۰۲ انتقاد کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، خلیل بهروزی‌فر، در بیان اشکالاتی که در لایحه بودجه ۱۴۰۲ وجود دارد، گفت: بخشی از این اشکالات پیرامون اعتبارات و مطالبات مربوط به سازمان تامین اجتماعی است که در کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ به آن اشاره‌ای نشده است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: عدم شفافیت در حوزه اعتبارات مربوط به آسیب‌های اجتماعی از دیگر اشکالات این لایحه است چرا که اعداد و ارقام آن مشخص نشده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قطعا کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون تخصصی پیشنهاداتی را در خصوص اعتبارات مربوط به سازمان تامین اجتماعی و حوزه آسیب‌های اجتماعی ارائه داده و مطالبات این بخش را پیگیری خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ما در کمیسیون تلفیق به دنبال این هستیم که روند بررسی لایحه بودجه را تسریع بخشیم بنابراین بررسی جزییات آن را به کمیسیون‌های تخصصی و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی خواهیم سپرد.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما تلاش می‌کنیم تا بررسی فصل‌ها و ردیف‌های لایحه بودجه ۱۴۰۲ و جداول آن را همزمان تا قبل از پایان سال در صحن به اتمام رسانده و به تصویب برسانیم.

کد خبر: ۲۰۰٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha