۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
ارتقای بهره‌وری تعاونی‌ها کلید خورد
با امضای تفاهم نامه سازمان ملی بهره‌وری و وزارت کار؛

ارتقای بهره‌وری تعاونی‌ها کلید خورد

سازمان ملی بهره‌وری ایران و معاونت امور تعاون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش بازار به نقل از سازمان ملی بهره‌وری کشور، فاطمه پهلوانی، رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران و محمد کبیری، معاون تعاون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، یکشبنه ۲۸ اردیبهشت با هدف گسترش تعامل و همکاری های دو جانبه در زمینه ارتقا بهره‌وری حوزه تعاون تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

در این مراسم فاطمه پهلوانی بخش تعاون را یکی از مهمترین ارکان اقتصادی کشور دانست و بر نقش کلیدی آن در سایر بخش‌های اقتصادی کشور که موضوع تحقق سهم بهره‌وری در رشد اقتصادی را دنبال می‌کنند، تاکید کرد. وی خاطر نشان کرد: همکاری با دستگاه‌های اجرایی کشور از جمله وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای تدوین برنامه‌های عملیاتی ارتقای بهره‌وری و استقرار چرخه بهره‌وری در دستگاه‌ها  یکی از مهمترین برنامه‌ها و زمینه‌های مشترک سازمان ملی بهره‌وری ایران با ذینفعان حوزه بهره‌وری است.

رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران ابراز امیدواری کرد زمینه‌های همکاری در این تفاهم نامه با عزم راسخ دو طرف پیگیری شود.

معاون تعاون وزیر کار و رفاه اجتماعی نیز مهمترین برنامه‌های آن وزارتخانه را برای افزایش بهره‌وری تعاونی‌ها، از طریق دو رویکرد افزایش شفافیت در تعاونی های سنتی و تاکید بر نوآوری در قالب تعاونی ها نوبنیان معرفی کرد. وی در ادامه به برخی اقدامات بهره‌ورانه بخش تعاون از جمله ایجاد سامانه‌ای جامع و هوشمند به عنوان پنجره واحد خدمات بخش تعاون که امکان نظارت مستقیم اعضا بر روی فعالیت‌های هیئت مدیره و مدیران عامل را دارد، اشاره کرد. تاسیس مراکز نوآوری در بخش تعاون با کمک معاونت علمی و فناوری رییس جمهور دیگر اقدام مهم آن وزارتخانه برای ارتقای بهره‌وری بخش عنوان شد.

گفتنی است سازمان ملی بهره‌وری ایران به منظور تاکید بر نقش ذینفعان دوره بهره‌وری در بخش‌های عمومی و خصوصی تعاونی تحقق اهداف ارتقای بهره‌وری ملی عقد تفاهم نامه با نهادها و دستگاه‌های مختلف را در دستور کار خود دارد.

کد خبر: ۲۰٬۰۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha